31 Mayıs 2015 Pazar

BİTENLER #3

MERHABA CANLAR BEN GELDİM BUGÜNKÜ KONUMUZ BİTENLER :)))))))

Öncelikle hem kozmetik hem de bakım ürünleri var biriktirip yazsam mı diye düşündüm ama yazmayalı da baya oldu o yüzden sizleri yazıdan mahrum bırakmak istemedim hadi başlayalım..


1- GINGERELLA BOĞAZ PASTİLİ
Ben bunu a101 den almıştım gerçekten tadı falan güzeldi boğazımın ağrısını falanda geçirdi baya alalı oldu ama anca bitti başka çeşitleri de vardı ama ben limonlu aldım fiyatı hatırlamıyorum. Sizde alıp kullanabilirsiniz.




2-ELİDOR SAÇ KREMİ
Elidorun genelde ben setini alıyorum sampuan ve kremi bir arada olan 3 renk denedim fakat sadece turuncu serinin saç kremini sevebildim sampuanları sıfır yeni sampuan almam gerek sizinde tavsiye ettiğiniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Kremlerinin de içinde en iyisi sanırım bu .



3-ELİDOR SAMPUAN
En en nefret ettiğim sampuanı bu oldu :((( Bu kadar iğrenç bir sampuan başka kimse yapamaz saçımı temizlemiyor birbirine dolaştırıp kurutuyor hiç memnun kalmadım belki başkalarında böyle etki olmamıştır ama bende böyleydi bir daha asla almam.






4-ŞELALE SÜNGERLİ ASETON
Bu bugün instgramda paylaştım bayıldım tek seferde açık koyu ojeleri çıkartabiliyor ama ne yazık ki benimkinin süngerleri artık paramparça oldu bir daha da bulamadım bulursam hemen yedekleyeceğim :)


5- MARKASINI OKUYAMIYORUM KENDİSİNİ ÇÖPE DE ATTIĞIM İÇİN MAALESEF ISLAK MENDİL DİYECEĞİM :)
Ben bunu babamın dükkanından aldım içinde baya vardı 2 ayda anca bitti ben sürekli kullanırım ona rağmen anca bitti papatya kokusu vardı evet zaten papatyalı olan her şeyi çok severim :)


6-AFRODİT PARİS THE ONE BY ONE VOLUM EXPRESS MASKARA
Bunu 3.5 tl ye almıştım fırçası baya güzel uzun süredir kullanıyordum ama anca bitti yeni maskaralar alma vakti geldi çünkü bundan sonra 2 tane daha var :)




7-AVON COLORTREND COMB IT! MASKARA
Tarak gibi fırçası olduğu için alt kirpiklerde çok güzel kullanılıyor :) tavsiye ederim kullananlar bilir zaten 7.5 tl ye almıştım :))))



8-AVON İNFİNİTİZE MASKARA
Severek kullanmıştım ama her güzel şeyin sonu vardır bir daha almam çünkü daha değişik maskaralar denemek istiyorum daha kıvrık kirpik isterseniz bunu tercih edebilirsiniz :)





BENİM BİTENLERİM BU KADAR GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZ 
İNSTAGRAMDAN TAKİP @dblogu1212

2 yorum:

  1. Eğlenceli bir yazı bloğunu takibe aldım bende bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) bende hemen senin bloguna bakıyorum :))

      Sil