28 Ağustos 2015 Cuma

ALIŞVERİŞ #6

Bugün benim en sevdiğim konu var alışveriş!

Flormar in indiriminin son günü bugündü ben dipliner için gitmiştim ama baktım ki hersey 5 tl ojeler 1 tl hemen bir sepet kaptım alcaklarimi aldım gelelim aldiklarima gerçi instagramda fotoğraf paylasmistim ama olsun :)



Tüm aldıklarım bu şekilde 


Bu lipbalmlar 1 tl ye  düşmüş bende denemek için aldım Çilekli ve Kirazlı bakalım nasillarmis :)


Krem rengi farım olsun diye almıştım ama bu far için baya abartı durur gibime geldi aydınlatıcı için süper olur :)


Kremsi yapısı var yumuşak parmaginizi biraz daha bastirsaniz direk içine göçer dikkatli kullanmak gerek 5 tl idi daha renkleri vardı 


Lipgloss sanırım kırmızı renge bu ara takmış durumdayim oyüzden bu renk aldım açık pembe de güzeldi ama bir tane almak istedim buda 5 tl idi


Biri Peçete ye bastirinca mat durduğunu söylemiş denicem bu renkte mat süper durur 


Gecen hafta mi ondan önceki hafta mi tam emin değilim bunlar 7 yada 7.5 tl idi ozaman almayi çok istemiştim ama vazgecmistim bugün 5 tl olduğunu gördüm hemen aldım 


Light summer bu iki renge bayıldım 💞 


Satın matte ye olan aşkımı bilmeyen yoktur tüm seri olmasa bile 9 rengi var bende diğerlerini kullanmam diye almadım tanesi 1 tl idi diğerleri daha önceden almıştım 






Evet bugunde sona geldik okuduğunuz için çok çok çok çok çok teşekkür ederim hepinizi öpüyorum :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder