24 Ağustos 2015 Pazartesi

RUJLARIM VE SWACHLARI

Evet artık hergün saat tam 00.00 da bloga yazı yazmayı düşünüyorum.

Bugünkü konumuz rujlarım ve swachları sizin için markalarını ve isimlerini tek tek yazdım ve dudakta nasıl durduğunuda görmeniz için bir şeyler yaptım :))




Bütün rujlarım bu şekilde lip glosslar falan içinde yok :) Hadi biraz daha yakından bakalım bu güzellerre..





Bunlar avon colortrend rujlarım sanırım 2 tane daha olması gerek ama onları bulamadım. Avon satışı yaptığım genelde ben rujlarını almayı seviyorum birde bunlar ucuz oluyor avonun diğer rujlarınında testerlerı ile çok mutluyduk :D
Bakalım renkleri nasılmış dudakta nasıl gözükürmüş :)






Buda swachları sırasıyla drench coral- bright orange- fuhsia fun-tangerine dream-red inferno










---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Bunlarda sırasıyla Flormar Rapsodi Lancome paris Essence rujlarım hemen bunlarında swachları ve dudakta duruşları geliyor :D






                       Sırasıyla swachlar Flormar Rapsodi lipstick Lancome Paris Essence












--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Evet gelelim son ruj serisine ....




Sırasıyla Avon Mac (mac'in böyle bir ruju yok pazarda gördüm ve rengine bayıldım o yüzden aldım dudakta duruşu süper) Viyola(bu markayı daha önce duymadım ama bir yerden geldi) Oriflame kalem ruj swachlar geliyorr :)))





Avon matte serisinden- Mac - Viyola - Oriflame  Dudakta duruşlar geliyorrr :)))







bu en sonuncusu yukarıda yok sonradan gördüm avon'dan vintage pink. 


Okuduğunuz için teşekküler iyi geceler öpüldünüz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder