7 Eylül 2015 Pazartesi

Kombin önerileri #1

Merhaba kizlar geçen hafta daha doğrusu eylül ayının başından beridir blog yazısı yazmıyorum hergün yazı yazmak konu bulmak çok zor oluyor o yüzden bende kendimce haftanın belli günlerini seçtim ve o günlerde yazılarımı sizinle paylaşacağım.

Pazartesi- Çarşamba- Cuma günleri yazılarım sizinle olacaktır



Gelelim bugünün konusuna daha önce kombin yapılmış resimleri görüyordum merak ediyordum hangi ürün hangi markanın diye biraz araştırma yaptım ve uygulamasını buldum ve sizin için 3 tane kombin yaptım ürünlerinin hangi marka olduğu da yazıyor almak isteyen alabilir de çok faydalı bir uygulama olmuş bence ellerine sağlık yapanın :)))


Kombin 1 : AKŞAM YEMEĞİ


Kombinin tümü budur şimdi detaylara inelim :)



Elbisemız pudra renginde çok şık bir elbise markası bodyflirt 
Ayakkabımız da pudra renginde topuklu markası  yazmıyor 



Bu çantaya aşık oldum diyebilirim markası Mango gidip bakacağım varmı diye :))
Kupelerde beni benden aldı markası Neva yazıyor ama öyle bir marka varmı yokmu bilmiyorum :)




Bilekligimiz kombine uygun olsun dedik sanki hepsini tamamlamış gibi oldu :) markası yazmıyor malesef :(




Kombin 2: Günlük kombin 

Günlük bir kombin yaptım tam yaz sonu sonbahar başı giyilecek tarzda 



Bu Jean tam spor duruslu boyfriend Jean pull and bear marka


Sandanletler çok hoşuma gidiyor ama ben giydiğimde sanki kötü duruyor gibi geliyor malesef ama bu çok hoş markası BBC generation bej sandalet  Jean altına yakışır

Çanta da hos ama marka neden yazmıyor bir türlü anlamadım bu tarz çantalar genelde h&m de var fiyatları da 99 dan başlıyor bence oradakilere göre fiyat biraz pahalı ama çantaların modelleri güzel.



Gözlüğümüz burbery marka kombine uygun tarzda


Allik şeftali tonunda seçtim bence bu kombine doğallık verir Clinique blushing allik
Rujlara bakmayı unuttuğumdan bende parlatici ekledim avondan bir ürün


 Tam günlük bir kombin yaptım ve renklerini çok sevdim hemen detaylara gidelim...

 Eteğin rengine bayıldım içinde yeşillik sarılık ve kahvelik var sanki örgü gibi duruyor ama değildir Mango dan bulabilirsiniz sanırım :)

Askılıya söylenecek söz bulamadım zaten rengine tabiki ba-yı-l-dım haha buda Mango dan sanırım buna benzer bir yerde gördüyseniz lütfen bana da haber verin :))


Normal de bu tarz ayakkabı sevmem ama bu kombine yakıştı diye düşünüyorum buda Mango dan büyük ihtimalle ama ne zamanın serisinden bilemiyorum

Çanta ile ayakkabı bence uyumlu olmalı diye düşünüyorum ayakkabıyla cantayida uyumlu gördüm niyeyse ben bu sectiklerimin hepsine bayıldım gerçekten siz bunu söylemeden sıkılmış olabilirsiniz ama bu parçalar muhteşem diğerlerine de bakalım hemen




Kolye pieces ps kellsie ilk defa duydum rengi pudra somon gibi

Max factor fondoten seçtim allik yine bir önceki kombinde ki olabilir

Parlatici en sağdaki olur turuncu yada soldan 2. Kahve olan hoş durabilir pembe uyumlu olacağını düşünmüyorum

Okuduğunuz baktığınız için çok teşekkür ederim hepinize inşallah haftada bir kombinler yayınlamayi düşünüyorum istiyorum ama bakacağız hepinizi öptüm tekrar görüşmek üzere :)

5 yorum:

  1. Çok güzel ve kullanışlı kombinler :)) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek devamı her hafta gelecek :)

      Sil
  2. Çok güzel ve kullanışlı kombinler :)) eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. En çok akşam yemeği kombinini beğendim. Hepsi çok hoş olmuş. Ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) beğenmenize sevindim :)

      Sil