6 Aralık 2015 Pazar

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM

Evet arkadaşlar sonunda ürünler dün akşam elime ulaştı. 21 Kasımda şipariş verdim anca geldi :/
Bir çok olay yaşadım birazını instagramda paylaştım. İnternetten alışveriş yapmaktan soğudum.
Kullanılmış koli ile ürün geldi, aldığım ürünün teki yok vs. Biz gelenlere bir bakalım;




Bunlar için mi 2 hafta bekledin diyorsunuz ama ne bileyim böyle olacağını. Keşke o indirim zamanı gratise falan gidip alsaydım :/


      Golden rose velvet matte serisinin çok merak ediyordum her gittiğim mağaza da 10 numarasını sürüp çıkıyordum. Cosmetica da indirim görünce baktım ki 10 numara yok sadece 02 ve 27 numara kalmıştı bende internetten baktım beğendim renkler tam bana göreydi sipariş verdim.
02 Gül kurusu renginde 27 ise nude gibi ama turuncu alt tonlu sürüldüğünde turuncumsu duruyor.



Severek kullanacağımdan eminim. Heleki 02 numarasına bayıldım. Essence 07 numarasına çok benziyor sanki :) Diğeri de avondan matte peach rengine benziyor :)




Dudakta duruşlarıda bu şekilde ;

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 02


GOLDEN ROSE VELVET MATTE 27




Önceden dudak kalemleri hiç sevmezdim hatta boş olduğunu düşünürdüm ta ki essence ile başlayana kadar... İndirimde note markasından alacaktım ama stokta kalmadığı için golden rose markalı dudak kalemleri aldım denemek için hoşuma da gitti.
Biri kan kırmızısı 513 numara diğeri ise kalemde oldukça açık renkte duran bir pembe 509 numara.
Pembe sürüldüğünde o kadar açık durmuyor zaten üzerine ruj sürüleceği için pekte önemi kalmıyor :)



Yakından da bir bakalım ;



Dudakta duruşlarına bakalım ;

GOLDEN ROSE DREAM LİPS LİPLİNER 513


GOLDEN ROSE DREAM LİPS LİPLİNER 509




DİĞER ÜRÜNLERİ KOYMAYACAĞIM BU ALIŞVERİŞ GOLDEN ROSE AĞIRLIKLI OLDU OJE DE ALACAKTIM AMA UNUTMUŞUM OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM HEPİNİZİ ÖPÜYORUM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder