16 Aralık 2015 Çarşamba

SONBAHAR/KIŞ FAVORİ OJELERİM^^



HERKESE MERHABA! Bugün yine sizinle favori ürünlerimden gidiyoruz ^^favori ojelerim^^ yalnız bu ojeler sonbahar kış ayları için favori olanlar :)





 Soldan başlayalım; Wet n wild markasına ait ilk defa bir oje aldım siyah renkte içinde pembe simler var sevgili yeşimden (@yesimdedi) gördüm ve bayıldım. H&M den 3 TL'ye aldığım bu ojenin rengi başka markada yok! bayılıyorum kendisine. Hani H&M de bir ara baya indirim vardı ya o ara kaptım (birde vişne çürüğü renginde olan var o yanımda değil) Rimmel London ojelerini de ilk defa denedim ve tek katta renk verip hemen kuruması beni kendine aşık etti :) Bende henüz 4 renk var ama 2 tanesi tam istediğim ve sürekli kullandığım renkte. Gelelim benim en kıymetlime sanırım 1 sene önce falan bu oje tırnak vs. sayfalarında gördüm kendisini ve aramadığım yer kalmadı son bir yerde bulmuştum pastel 40 numara. Severek kullandım bittikten sonra alınacak nadir ojelerden birisi :) Tam sonbahar kış ayları için ideal.




 Rimmel London 60 seconds super shine serisi 315 queen of tarts mükemmel bir kırmızı bu tonu arıyordum bir çok markada kırmızı denedim yenisini bulana kadar en iyi bu :)
405 rose lıbertıne çok güzel bir pembe tonu bir şeye benzetemedim o rengi ama instagramda sürülmüş hali var (@dblogu1212) oradan merak edenler bakabilir :)




 Wet n wild markasına bayılıyorum kendisiyle yeni tanışmış olsakta severek kullanıyorum. Yukarıda da dediğim gibi bu ojeyi @yesimdedi'den görüp almıştım. Simli olması güzel hoşta çıkarması sorun sürdüğümde çıkana kadar bekliyorum dermişim :DDD Bununda numarası E467 Night Prowl





Pastel 40 numara koyu mor burada rengi tam çıkmamış ama sürüldüğünde çok hoş duruyor bittikçe alacağım tek oje şimdilik bu :)


H&M den bir ara çılgınlar gibi indirim olduğunda almıştım kendisini. Rengine bayılıyorum zaten pembe ve kırmızı kullanıyorum ojelerde. Bir ara siyaha takmış durumdaydım ama artık yaşım gereği ve olduğum yerler itibariyle daha yaşıma uygun renkler kullanmayı seçiyorum. Bu da check me out denk gelirseniz kalmış falan olursa bir deneyin derim hem yazlık hem kışlık kullanılabilecek bir renk.


ARTIK BİR YAZININ DAHA SONUNA GELDİK BÖYLE KISA KISA HER GÜN YAZMAK DAHA GÜZEL AYRICA ÜRÜN İNCELEME YAZILARINA VE YOUTUBE SAYFAMDA VİDEO YAYINLAMAYA BİRAZ DAHA AĞIRLIK VERMEYE KARAR VERDİM. YOUTUBE SAYFAM ((DUYGUNUN BLOGU12) TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.



Snapchat : dblogu1212
İnstgram: dblogu1212
Youtube: Duygunun Blogu12

Beni buralardan takip edip ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder