25 Ocak 2016 Pazartesi

ESSENCE ÜRÜNLERİM


ESSENCE ÜRÜNLERİM




Toplu olarak bu şekilde bu blog işine ilk başladığımda essence ürünüm sadece 2 tane idi. Şimdi ise neredeyse tüm ürünlerinden deneyip kullandım.
**********************************



Rujlarımdan 4 tanesi benim 2 si annemin. burada ne kadar uğraşsamda bulanık çıktı.
soldan sağa 04 - 07- 13- 04 05- 53
**********************************



 Renkler herkesin kullanabileceği tonlarda. Zaten ben çok göze batan renkleri sevmiyorum. Kırmızıyı bile yeni yeni sürmeye başladım. İnsan ilk önce kendine rengi yakıştırmalı.
******************************



Daha öncede essence köpük fondoten kullanıp bitirmiştim. Kullanımı kolay az miktarda alsanız bile örtücülüğü iyi.
Pudra ise tam bronzerlık bir ürün. Pudra olarak kullanılması bana göre imkansız baya koyu renkte oluyor.
******************************************



Essence markasının en sevdiğim ürünleri şüphesiz dudak kalemleri. Rujdan bile güzel olabilir mi ya ? :) İnşallah tüm renkleri bulur da alırım :)
******************************



bende olanlar bunlar
06 numara gül kurusu renginde
07 numara ise pembe tonlarında
12 numara tam şeker pembesi ve favorim :)
14 numarayı bilmeyen yoktur hatta ruby woo ile de birbirini tamamlıyor bana göre.
************************************




Daha önce mor olan rimelinden kullanıp bitirmiştim ve bayılmıştım. Bunu da rimelim yokken almıştım ama buda güzel çıktı.
*****************************************



Essence farlarım 4 adet var. 1 tanesi hediye olarak gelmişti. Diğerlerinide gratisin outlet mağazasından almıştım. Hala var orada bir sürü ama renkleri günlük makyaja uygun değil o yüzden almıyorum.
******************************************


3 tanesi ışıltılı ve simli bir tanesi mat şekilde burdan şuan da 1 tanesini sürekli kullanıyorum. Bittikçe diğerlerini de kullanmaya başlarım umarım :)
*********************************


Görünüşleri bu şekilde ben 2li olanın üstteki rengini kullanıyorum baya azaldı. Krem tonlarında ama baya bir ışıltısı var.
*****************************************


Essence lipgloss xxxl nude tam bir nude rengi. Kokusu da güzel.
************************************



Rengi tam nude. Ruj gibi kullanılabilir mi bilmiyorum.
**************************


Essence kirpik ve kaş jeli çok övünüldüğü için almıştım. Ama malesef kullanamıyorum. Beğenmedim de nasıl biter bilmiyorum vakti de geçiyor.
**********************************


Yarısından çoğu hala duruyor. Bir şekilde bitmesi gerekiyor. önerilerinizi bekliyorum.
********************************


Essence kapatıcı daha dün aldım kullanmak nasip olmadı bakalım nasıl çıkacak ?
**************************


ben en açık rengi 01 numarasını aldım. Kapatıcı alırken nedense ben hep açık rengi seçiyorum ve hepte oluyor. Çok beyaz tenli de değilim.
*************************************


Essence lipgloss bana hediyeydi. Elimde çok fazla olduğundan hala kullanmadım. Kokusu çok güzel!
*************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder