29 Şubat 2016 Pazartesi

BİTENLER #8

Direk konuya girmek istiyorum ama ilk önce bu konuyla ilgili kısacık bir şey söylemek istiyorum ;

Biten ürünleri her ay yazamıyorum çünkü ürünleri hemen bitiremiyorum ve bir kara verdim artık bitenleri biriktirip 3 aylık olarak yazmak istiyorum hem daha çok ürün bitmiş olur hem de birikip daha çok ürün hakkında yorum yapabilirim :)

Şimdi Bitenlere Bakalım;





Gördüğünüz gibi 4 kutu boya bitirdim ama hala saçım istediğim renk olmadı bir daha ki
ay açık renk almayı düşünüyorum.
Ve bu boyalar kafamı tahriş etti bir daha bu markadan almam.!!

***


Merak ettiğim bir üründü.
Hatta burada nasıl yapıldığını da anlattığım bir yazı var 
yukarıdaki linkten yazıya ulaşabilirsiniz.

***


Ben bu maskeyi ocakta almıştım watsons'tan yaptım
Bu şekilde direk kağıt maskelerden ben bir şey anlamıyorum fayda sağlıyor mu sağlamıyor mu bilmiyorum.
2.5 TL idi alırken şuan ne kadar bilmiyorum.


Arkasında nasıl yapılması gerektiğini de anlatıyor.

***


Bu göz makyajı temizleyicisini kaç ay önce aldım hatırlamıyorum.
Okula gittiğimde de evde bırakmışım keşke yanımda götürseydim.
Çift fazlı olduğundan kullanmadan önce iyice çalkalamak gerek.
Biraz yağlı yapısı var gözünüze girdiğinde yakma yapmıyor.
Memnun kaldım ama yeni ürünler denemeyi çok istiyorum
 o yüzden avon'un yeni çıkarttığını alıcam bakalım o nasıl çıkacak?

***


Bu takma kirpiği yaklaşık 2.5 yıl önce almıştım artık kirpiği bile yok kutusu kalmış :)
1 gün kullandım ben takma kirpik kullanmıyorum.
O gün mezuniyet var diye almıştım.

***


Sarı olan erkek arkadaşımın babası hediye etti.
Pembe olanı ise hediyeleşme etkinliğinde sevgili @fantagirro bana yolladı.
Hepsini severek kullandım ve bitti.

***


Flormar bohemian serisinden mürdüm renk
Çok seviyordum çatladı birde zamanı geçmişti bende attım artık.

***


Bir hevesle almıştım rengi niye bu kadar koyu oldu anlamadım ve buda çöpe gitti.

***


Oriflame üye olduğumda set içinde gelmişti tırnak ve el bakımı için süper kullandım ama bitmedi 
ve zamanı da geçti attım.

***


Avon shock max maskara harika! Mutlaka herkesin denemesi gerek.
Hacim ve uzunluk veren tek uygun fiyatlı maskara bu.
Fırçasını kullanırdım da artık atıyım dedim.

***


Watsons'dan 4 TL gibi bir fiyata aldım küçük boyu bu.
Ve 1 günde etkisini gördüm gittim büyük boy aldım ama tabiki yedeğe attım samsuna götürcem.
Bundan sonra iyisini bulana kadar sendoyne ! :)

***


Bu eyeliner ile özel anılarımız var bizim :)
Ben eyeliner çekmeyi bunun sayesinde öğrendim ve siyahından da aldım.

***


Bim'de keşfettiğim pahalı markalara taş çıkaran bir burun bantı.
İlk geldiğinde 1 2  TL gibi bir fiyatı vardı sonra 4.95 yapmışlar.
Bir ara delisi oldum her gün yapıyordum.

***


Gene bir meşhur ürün.
Farmasi bb kremi çok merak ediyordum hala da etmiyor değilim ama bu bb kremin 2 rengi var 
Bu da en açık olanı ve o kadar koyu geldiki bana şaşırdım.
Tabiki büyük boyunu almam.
CC olanın da testerı var ama henüz fırsat olmadı.

***



Benri kare pamuk bayılıyorum bunlara.
En son indirimde bunların 4.95 olduğunu gördüm ve almadım.
normalde ben her zaman 3.95 e alıyordum.
Sanırım fiyatı arttı.

***





Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder