5 Şubat 2016 Cuma

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #5 KERATİN GLOVES (EVDE MANİKÜR)



Daha önce başka bir denemiştim ama onu fotoğraflamayı unuttum.
Bunu da gratisten 6.90 TL ye aldım. 
İçinden çıkanları da 
Yapım aşamalarını da sizin için fotoğrafladım.
Bende et makası yok içinden çıkan çubuk ile yaptım oda işe yaradı.




Paket içinden böyle küçük paket çıkıyor.

***



Küçük paket içindekiler bu şekilde;
Keratinli eldiven
Oje çıkartıcı mendil 2 tane
Tahta çubuk
Törpü
Havlu

***


İşleme başlıyoruz.
Havluyu kucağıma serdim.

***


Törpü ile tırnaklarıma biraz şekil verdim.

***


Keratinli eldivenleri giyiyoruz ve 7 dk bekliyoruz.

***


Beklerken tırnaklarını parmak uçlarını ve ellerine masaj yapıyorsun.

***


İçindekileri iyice yediyorum masaj yaparak

***


7 dk geçmesi gerekli

***


Ellerimde yumuşasın diye onlara da masaj yaptım.

***


7 dk geçtikten sonra tahta çubuk ile parmak uçlarımızdan delik açıyoruz.

***


Açmaya devam ediyorum.

***


Fazla olan keratini havluya sürüyorum.
Tahta çubuk ile tırnak etlerimi ileri itiyorum.
VE İŞLEM TAMAM!

***


Bittikten sonra hepsini çöpe atabilirsiniz çok pratik bence ve fiyatı da uygun.

***


buda yakından görünüşü

***


Bunlarda çöpe gidenler :)

***


OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM FAYDALI OLMUŞTUR SİZE .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder