24 Temmuz 2016 Pazar

BİTENLER #13


Yine bir ay sonu ve yine bir bitenler yazısı..
Her bitenler yazımda yazıyorum ama ben son aylarda çok fazla ürün bitirmeye başladım.
Evde bir koli yedek var diye sanırım. :)
Neyse ben bakım ve kozmetik olarak ikiye ayırdım incelemesi çok daha iyi olur.


cilt bakım biten ürünler
ISANA markasıyla yeni tanıştık ama ben benri'den daha çok sevdim.
Gratis fiyatları yükseltince doğal olarak daha ucuzunu aramaya başladı.
Rossmannlarda satılan ısana markasının disk pamuklarından ben 140lı olanı kullanıyorum.
Fiyatı 3.5 yada 3.95 sanırım.Makyaj temizlemem de çok yardımcı oluyor.
Makyaj düzeltme çubuklarını ise ilk defa bu markadan aldım. Şimdilik bir problem yaşamadık.

BANAT diş fırçası ben hayatımda bu kadar yumuşak diş fırçası görmedim. Dişlerimi fırçalayamıyordum.

FARMASİ duş jeli ben çok verim alamadım. Tekrar satın alacağımı düşünmüyorum.

GÜLŞAH aseton devamlı kullandığım bir marka severek kullanıyorum bittikçe de alırım.

YVES ROCHER kayısılı peeling bu sanırım bir öncekinden daha az sürede bitti. Yüzümü zedelemeyen tek peeling diyebilirim.

BİODERMA Sebium global yüz yıkama jeli hediye gelmişti. Yüzümün yağ dengesini sağladı.
Aynı boyutta bulamadım sanırım 500 ml olandan alacağım.

THE BODY SHOP duş jeli yaban mersinli kokusuna bayıldım. Küçük boydu ama hemen bitmedi.



kozmetik biten ürünler
LİMONİAN fondoten aslıhanın çekilişinden kazanmıştım. Baya da kullandım.Günlük kullanıma da uygun.

CATRİCE ALL ABOUT MATTE FONDOTEN İndirimde almıştım. 03 rengi bana biraz koyu geldi ve bende vakti dolduğundan çöpe attım :)

RİMMEL LONDON match perfection kapatıcı bunu çok çok sevdim fırçasından tut yapısına kadar bence mükemmel. Sanırım bittikçe alacağım tek kapatıcı.

ESSENCE STAY NATURAL kapatıcı ilk aldığım kapatıcılardan. En açık rengi tam uydu. Uzun süre de gitti. Dolma taşma yapmadı. Ama


Her ürün hakıında yorum yapmıyorum çünkü daha önce hepsinin yazılarını yazdım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder