11 Ağustos 2016 Perşembe

Catrice Allround Coverstick Kapatıcı


Herkese yeniden merhaba :)
Ben 1 yıldır kendime düzgün bir kapatıcı bulamadım.
Likit,stick vs. her türlü çeşidini kullandım.
Ama nedense hala kendime uygununu bulamadım.
Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en çok rimmel london match perfection kapatıcısını beğendim.

Bakalım bu kendini sevdirebilecek mi?



Daha önce catrice markasına bakmıştım ama bu kapatıcı hiç gözüme çarpmamıştı.
İndirimde olunca denemek istedim.
Aldığım renk 020 Vanilia rengi.
İndirimdeki fiyatı 5 küsürdü tam olarak hatırlamıyorum.


Fotoğraf çekmek için 2 kere sürdüm ve böyle oldu, daha önceki stik kapatıcılar gibi değil daha yoğun.
Bugün ilk defa kullandım ve dağıtmakta çok zorladım diyebilirim.
Göz altlarıma sürdüm biraz yedirdim ama hala beyaz olarak kaldı. Bende parmaklarımla yedirmek zorunda kaldım.

Şimdilik beğenmedim ama ileri ki zamanda neler olur bilemiyorum.


Gördüğünüz gibi hemen bulaşma yaptı ve kapağını kapatırken tık sesi geliyor ama çantada vs. açılabilecek bir ambalajı var.
Dikkatli kullanmak ve muhafaza etmek gerekir.

Sevgilerle Duygu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder