16 Ağustos 2016 Salı

Catrice Tekli Farlarım


Herkese merhaba.
Dün essence markasına ait bir paleti yazısı yazmıştım okumak için buraya tıkla
Bugün de aldığımdan beri sürekli kullandığım catrice tekli farları sizlere göstermek istedim.
Farları kullanmaya yeni başlasam da sevmeye başladım.
Catrice markası rossmannlar da satılıyor. 
Ve uygun fiyatlı ürünleri var.
Alman drugstore markası.

Farlara geçersek,


Bende 3 adet var.
780 numara ışıltılı şampanya rengi. Işıltı gözde çok abartı durmuyor.
Bu farı çok yönlü kullanabilirsiniz.
Aydınlatıcı,göz pınarı 

790 numara mat serisinden bir far.
Bu daha çok soğuk liladan mürdüme kaçan bir rengi var.

540 numara ne ışıltılı ne de mat.
Düz pembe ile krem arasında kalmış bir renk.

Fiyatları 9,76 TL
Ben ise indirimde 4,88 TL ye aldım.

Farların pigmentasyonları çok iyi değil yukarı da 3 4 kere üzerinden geçtim ki rengini görebilesiniz.
Ama buna rağmen aralarından en çok renk veren mat seriden olan 790 oldu.
Uygun fiyatlı tekli far arıyorsanız gidip bakmanızı öneririm şuan hala indirim var.

Görüşmek üzere,Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder