15 Ağustos 2016 Pazartesi

Dr.Tuna Tea Tree Face Cream


Herkese merhaba Farmasi kozmetikten geçen ay almış olduğum yüz kremini yeterince kullandım ve artık yorumlamak istiyorum.
Bu sıcak yaz aylarında cildimiz kuruyor. 
Yeterli miktarda su içmek biraz daha işimize yarayabilir.
Öte yandan ise ekstra bir ürüne ihtiyaç duyuluyor.
Benimde bu sıcak havalardan cildimin dengesi bozuldu. 
Bu yüzden uzun zamandır çay ağacı yağı özlü bir nemlendirici arıyordum.

-Cilde anında nüfuz eder.
-Derinlemesine nemlendirir.
-Lekelerin giderilmesine yardımcı olur.
-Sivilce ve siyah nokta oluşumunu engeller.
-Koruyucu bir bariyer oluşturarak cildi dış etkilere karşı korur.
-Paraben ve parafin içermiyor.

Daha sonra farmasi de gördüm ve bana fiyatı uygun geldi,sipariş verdim.
Benim beklediğim biraz daha büyüktü ama ürün 50 ml olmasına rağmen ufak duruyor.
Yapısı biraz yoğun .
Koku bana biraz sert geldi ama onun dışında olumsuz bir özelliğini görmedim.

2 yorum:

  1. kullanımı nasıl acaba bende aldım ama kullanımını bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal yüz kremi canım sabah akşam cildine yediriyorsun

      Sil