22 Ağustos 2016 Pazartesi

Farmasi Ürünlerim


Herkese merhabalar :)
Bugün Farmasi markasına ait ürünlerimden bahsetmek istiyorum.
Farmasi ile bu yıl tanışma fırsatı buldum.

1-Dr.Tuna Sun Science Güneş Koruma Losyonu 40 SPF


Ben bunu temmuz ayında almıştım. O zamanlar kendime güneş koruyucu arayışındaydım.
Farmasinin bu güneş losyonu yeni çıkmıştı fiyatı da diğer markalara göre çok uygundu.
Denemek istedim ama şüphelerim de vardı.
40+ spf olması bana cazip geldi.
Yaz aylarında çok fazla güneşe maruz kaldığım zaman yüzümde lekeler oluşuyor.
Üründen memnunum. Hatta bu ay bir tane daha hediye geldi yedeklemiş oldum.
Ama bir tanesini bu yıl bitirebileceğimi sanmıyorum.
Fiyatı ağustos ayı için 25 TL

Farmasinin ürün hakkındaki yorumları,
  • -Cildi çevresel faktörlerden ve güneş ışınlarından korumaya yardımcı bakım kremidir.
  • -Cildin nemlenmesine yardımcı olur.
  • -İnce yapısı sayesinde kolay uygulama sağlar.
  • -Hızla emilir.Yağlı bir his bırakmaz.
-Güneşin ultraviyole ışınlarının zararlı etkilerinden korunmak için tüm cilt tipleri için uygundur.

2-Fruity Refreshing Arındırıcı Yüz Peelingi / Limon


Bu zamana kadar sadece yves rocher markasına ait kayısılı peelingi kullanıyordum. Ondan başka denemeye korkuyordum.Ucuz olduğunu görünce denemek istedim.

İkisini karşılaştırarak anlatırsam çok daha anlaşılır olacaktır.
Tanecikleri kayısılıya göre iri yapıda.
Kıvamı suya yakın elinize döktüğünüzde kayabiliyor.
Kokusu mis gibi limon aromalı.
Limon sevmeyenler hoşlanmayabilir.
Kullandıktan sonra cildim yumuşak olup canlanıyor.
Sivilce varsa o zaman bunu kullanmanızı tavsiye etmem daha çok çıkmasına sebep olabilir.
Limon hariç 2 çeşidi dahar var. Böğürtlen ve kayısı.
Ağustos ayı için 6.50 TL

3- BB All in One Krem Açıktan Ortaya

Farmasi bb kremi sanırım Farmasi markasından daha meşhur.
Benimde bu markaya başlama sebebim oldu.
Daha önce bir kaç markaya ait bb krem kullandım ama bu onlardan çok farklı geldi.
Hafif yapısıyla gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarımı kapatıyor. 
İçerisindeki macademia özü sayesinde gün boyunca cildim nemli kalıyor. 
Vitamin B3 cildime doğal bir parlaklık sağlıyor.
SPF 15 ile güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşıda cildimi güneşten koruyor. 
Ağustos ayı fiyatı 15 TL
İki rengi var biri açıktan ortaya diğeri ise ortadan koyuya.

4- Dr. Tuna Çay ağacı yağı içeren yüz kremi
Bu krem hakkında yazı yazmıştım okumak için buraya tıklayın

5- Farmasi Highlighter
Elimde Stik aydınlatıcı vardı. Ama ben stik olan ürünleri pek sevemedim.
Genelde yoğun oldukları için dağıtması zaman alıyor.
Toz halinde görünce aldım fakat ben katalogta büyük sanarak aldım.
Ürün tekli far kadar çıktı.
Pigmentasyonu iyi.
Doğal bir ışıltı katıyor.
Ağustos ayı için fiyatı 9 TL

6- Farmasi Dudak Kalemi 204 numara
Gül kurusu renginde yumuşak yapılı bir dudak kalemi.
Tek başına da kullanabilir.
Rujunuza derinlik katarak daha hoş gözükmesini sağlayabilirsiniz.
Ağustos ayı için fiyatı 6.50 TL

Farmasi ürünlerine ulaşmak isterseniz bende yardımcı olabilirim.
İsterseniz sizi de üye yaparım fiyatları daha uygun şekilde ürün alabilirsiniz.

                                                                                 
                                                                 Görüşmek üzere Duygu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder