9 Ağustos 2016 Salı

H&M Krem Far

Herkese merhabalar bugünde sizlere h&m markasının kozmetik ürünlerden krem farları hakkında bir kaç şey söylemek istedim.
Bu bana hediye geldi yoksa ben gidip bu renkte bir far almazdım. Kullanmayacağımı bildiğim için ama hediye gelmiş.
Renk tam yaz rengi lila.
Bunun makyajı lila tonları göz makyajı , nude yada pembe bir ruj yeterli olur.


Ürün küçük bir şey zaten ama içinde kolay kolay bitecek gibi değil.
Yapısı çok yumuşak ve köpük föndotenler gibi.
Ben bir kere dokundum bu şekilde geldi.
Kullanırken azar azar almak gerekiyor yoksa tüm yüzüne yetecek farı alırsınız :)

Fiyatı sanırım 5 TL o zamanlar bu krem farlarda indirim vardı ama sanırım bunu bulamayabilirsiniz.
Herkes o zaman kapış kapış almıştı. Ama benim elim gitmemişti almaya. Evde bundan hariç 2 adet daha var ve onları daha hiç kullanamadım.
Göz kapaklarım yağlı olduğu için krem farları da çok tutmuyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder