10 Ağustos 2016 Çarşamba

Konuk Yazar- Makeupbewild- Evde Hazırlanan Vücut Peelingleri

Herkese Merhaba ! Ben İrem. Bu yazının konuk bloggerıyım. Aynı zamanda da kendi bloğum olan  “makeupbewild.wordpress.com”  bloğunun yazarıyım.
Düşündüm taşındım sizin için hem değişik hem de yararlı olabilecek bir yazı arayışına girdim. Sonuç olarak Evde Hazırlayabileceğiniz Vücut Peelingleri konulu bir yazı yazmaya karar verdiim.

Yüzümüze hepimiz çeşitli bakımlar uyguluyoruz. Peelingler , çeşit çeşit maskeler , nemlendiriciler , yağlar gibi… Pekii bu bakımlara sadece yüzümüzün mü ihtiyacı var ? Vücudumuzun da bu tarz çeşitli bakımlara ihtiyacı vardır, ölü derilerinden arınmaya, kan dolaşımının hızlandırılmasına, nemlendirilmeye en az yüzümüz kadar diğer yerlerimizin de ihtiyacı var.

Çoğumuzun atladığı bu adımları eğlenceli ve kişisel hale getirdim. Buyrun yazımın devamına…


Bugün Hepimiz Kendi Peelinglerimizi Hazırlıyoruz Haydi Kızlar Banyoya !!

Malzemeler
-Esmer Şeker
-Hindistan cevizi yağı
-Badem yağı
-Lavanta Özü



HAZIRLANIŞI: Sırasıyla şeker, yağlar ve en son da esansı koyup güzelce karıştırıyoruz.


Bu tarifin en güzel yanı kişiselleştirilebilir olması. Mesela ana malzemelerden kopmadan size bir örnek tarif daha yazacağım J

-Şeker
-Buğday Yağı
-Zeytinyağı
-Vanilya Özü


Miktarlarına gelince… Cilt tipinize ve ihtiyacınıza göre içeriklerinin miktarını ayarlayabilirsiniz. Ben çok kuru ciltli biri olarak şu şekilde hazırladım:
*Şeker + şeker miktarının en az 2 katı kadar yağ karışımı + Yves Rocher markasının Dry Oil ürününden 2 pompa + sevdiğim bir esans…



UYGULAMA… Temizlediğiniz cildinize (tercihen banyo sırasında) çok bastırmadan nazikçe dairesel hareketlerle uygulamak, 1 dk kadar cildinizde bırakıp sonra su ile durulamak. Bu kadar basit.
Bu peelingleri uyguladığınızda göreceksiniz hem cildiniz çok pürüzsüz olacak hem de ışıl ışıl ışıldayacak.

***Dikkat etmeniz gereken bir konu şeker iri taneli yapıdadır ve kristaldir, yani hassas bölgeleriniz tahriş edebilir. Cildinizde herhangi bir hassasiyet varsa o bölgeye uygulamaktan kaçının. İçinde alerjiniz olan bir ürün var ise başka bir ürünle değiştirin.

PS: Canım arkadaşıma çok teşekkür ederim bloğunda beni ağırladığı için. Hepinizi öpüyorum. Bu tarz paylaşımlar için bloğuma da beklerim .. Sevgiler  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder