17 Ağustos 2016 Çarşamba

Olmazsa Olmaz Günlük Makyaj


Herkese merhabalar,

Bugün genel olarak günlük makyajım da kullandığım ürünlerden kısaca size bahsedeceğim.

Burada bir çok ürün olabilir ama her gün hepsini kullanmıyorum.

Makyaja başlamadan önce Farmasi markasına ait bir güneş losyonunu yüzüme sürüp emilmesini bekliyorum Yaklaşık 1 2 dakika sürüyor.

Ondan sonra yine Farmasi markasından bb kremi Real techniques Expert Face Brush yani yüz fırçası ile yüzüme dağıtıyorum.

Xp markasının kapatıcı ile gözaltlarımı biraz nötrlüyorum.

Göz makyajına geçerken benim pazardan aldığım far fırçası ile essence quattro paletini kullanıyorum.
Arada eyeliner da kullandığım oluyor.

Rimmel london stay matte transparan pudra ile yüzümü sabitliyorum.

Daha sonra Oriflame the one volume blast mascara ve benefit roller lash maskarasını uyguluyorum.

Kaşlarımı ise Nyx'in kaş maskarası ile biraz toparlıyorum.

Son dokuşunu Nyx soft matte lip cream ile dudaklarıma sürüp makyajımı tamamlıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder