6 Ağustos 2016 Cumartesi

TAG- İlklerim

Herkese merhabalar deneyen bayan yani zeynep'ten görüp çok hoşuma giden bir ilklerim yazısıyla güne başlıyorum.

1. Ilk askin?
Sanırım dedem.

2. Ilk isin?
Lisede ike staj yaptığım opet petrolcülük genel müdürlük.

3. Ilk araban?
Honda civic 

4. Bu sabah sana mesaj atan ilk kisi?
Daha henüz atan olmadı.

5. Bu sabah ilk kimi düsündün?
Uykuyu düşündüm bu aralar uyku yetersizliği çekiyorum 

6. Ilk ögretmenin?
Ayşe gülay atalay

7. Ilk ucak yolculugun?
istanbul-samsun

8. Ilk yakin arkadasin?
Nurcan

9. Ilk yatiya gittigin arkadasin?
Bu zamana kadar yatıya gittiğim olmadı ama gece geç vakte kadar durduğumuz çok olmuştur.
10. Bu sabah ilk kimle konustun?
Babamla

11. Ilk katildigin nikah veya dügün?
Hatırlamıyorum ama akrabalarımındır.
12. Gittigin ilk konser?
Gülşen

13. Kirilan ilk kemigin?
hiç kemeiğim kırılmadı maşalahh

14. Ilk piercingin?
yok

15. Ilk yurtdisi seyahatin?
malesef hiç gitmedim ama kısmetse seneye

16. Izledigin ilk film?
Hatırlamam mümkün değil ama ben alacakaranlık diyeyim
17. Okulda aldigin ilk ceza?
Ceza sayılırsa 5.sınıftı sanırım hoca tüm sınıf tahtaya kaldırıp tek tek herkesin eline cetvelle vurmuştu.

18. Ilk oda arkadasin?
Hatice,Esma ve Canan
19. Aldigin ilk ders?
Matematik

20. Izledigin ilk youtube kanali?
Tabiki bilgen tolis uzun zamandır kendisini takip ediyorum.

Katılmak isteyen olursa katılabilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder