19 Ağustos 2016 Cuma

The Balm Ürünlerim

Gratis denilince akla gelen ilk markalar wet n wild ve the balm oluyor.
Ürünleri almam da büyük etken ambalajları oluyor.
Benimde The balm markasına ait olan ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.
The balm ürünleri fiyatları indirimsiz biraz bütçenizi zorlayabilir ama indirimde bulursanız denemenizi tavsiye ederim.

 
Bende 3 dudak grubu ürünü, 3 göz grubu ürünü ve bir de ten grubu ürünü var.
Ben çoğunluğunu gratisin outlet mağazasından aldım.
Farlarını ve rujlarını sevdim. Diğer ürün gruplarından da almayı istiyorum.
Bir de renklerine bakalım,


The balm schwing eyeliner 
Ben hayatımda bu kadar siyah bir eyeliner görmedim. Fırçasının ucu çok ince. Sürüldükten sonra hemen kuruyor. Gün boyu akma gibi bir problem de yaşamadım. Sabah nasılsa akşama kadar öyle kaldı.

The balm meet matte hughes
Uzun zamandır istediğim 2 rengi var ne yazık ki hiç bir indirimde bulamadım.
Adoring ve doting rengini diğerlerini bulamayınca aldım.
Üstteki doting rengi tam bir yavruağzı. Yaz aylarında sıklıkça kullanılabilir.
Adoring ise tam aksine soğuk havaları hatırlatan bir hissi var.
Koyu kırmızı bordomsu bir renk.
Tek katta renk veriyorlar ancak daha düzgün durmasını isterseniz 2 3 kat geçmenizi tavsiye ederim.
Kokularında nane kokusu gelebilir. Beni biraz rahatsız etsede alışıyorsunuz.

The balm plump your pucker
Lipgloss serisinden kendileri.
Kokusuna aşık oldum diyebilirim. Hindistan cevizi kokusunu sevenler mutlaka bakmalısınız.
Bendeki rengi cocoa my coconut. Nude gözüküyor ama dudağınızda o kadar renk vermiyor.
Dİğer bildimiz lipglosslar gibi yapış yapış durmuyor.

The balm shady lady tekli farlar
caught in the courtney mürdüm mor arası bir renk.
İçinde ışıltılar var.
Pigmentasyonu yüksek.
Kahverengi gözlere çok yakışacaktır.

Curry cami ise bronz kahve arasında.
Yeşil gözlere çok yakışacaktır.
Pigmentasyonu yüksek.

Benim the balm ürünlerim bunlar pek sizin severek kullandığınız,tavsiye ettiğiniz ürünler neler ?

1 yorum: