18 Ocak 2018 Perşembe

VPLEKSİ RUJ ORGANİZERİ

18.1.18 0 Comments
Herkese merhabalar.
Hepimiz düzeni sevmiyor muyuz ?
Özellikle ben yabancı youtuberların koleksiyonlarını izlerken bu tarz organizerlere bayılıyorum.
Geçtiğimiz ay katıldığım #gsevenmakeupetkinligi nde @vpleksihome farklı farklı ürünler göndermişti benim şansıma da bu lipstick organizer geldi. Sanırım bana en çok yaracak şey bu olurdu. Elimde çok fazla likit mat ruj var. Hepsi buna sığmadı bile.Ama en çok kullandıklarımı doldurdum.

İnstagram sayfaları nda çok güzel ürünler var.
Sitelerinde ise farklı farklı çeşitleri var.


15 bölmeli aslında buna farklı ürünlerde konulabilir.

17 Ocak 2018 Çarşamba

#DBLOGUHEDİYELESMESİ

17.1.18 2 Comments
Her sene yaptığım #dbloguhediyelesmesi etkinliğinde bu sene eşim @ozlemlemakyaj dı. Biz özlemle ara sıra zaten hediyeleşiyorduk. Bu sefer özlem turnayı gözünden vurdu çünkü hep merak ettiğim yada almak istediğim tüm ürünleri yollamış.
Bir çoğunu kullanmaya başladım bile.

Özlem canım benim sosyal medyadaki ilk dostum seni seviyorum öpüyorum.

16 Ocak 2018 Salı

BANGGOOD HAUL / BANGGOOD ALIŞVERİŞİ

16.1.18 2 Comments

Herkese merhabalar,
Sizlere ışıl ışıl bir yazı yazıyorum.
Bu fırçaları görür görmez kesinlikle benim olmalı dedim.
Hemen sipariş verdim yaklaşık 2 haftada geldi.



Baya kaliteli. Kılları dökme yapmıyor.
Özellikle far fırçalarını ayrı bir sevdim.

Linki ise
https://www.banggood.com/8pcs-Mint-Green-Soft-Hair-Makeup-Brushes-Kit-Cosmetic-Foundation-Powder-Blush-Eyeliner-Eyeshadow-p-1135177.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN

Fiyatı ise 13,95$ yaklaşık 52,68 TL'ye denk geliyor.
Başka renk çeşidi ne yazık ki yok ama bunlarda çok şeker.

Kargo ücreti yok. 24 saat içerisinde kargoya veriyorlar.
Teslim süresi de 10-30 gün arasında değişiyor.

15 Ocak 2018 Pazartesi

#MUTLU2018ETKİNLİĞİ SPONSORLAR

15.1.18 4 Comments

Herkese merhabalar,
7 Ocak 2018 gününde katıldığım sevgili Derya ve Elanın düzenlediği etkinlik sponsorlarından sizlere kısaca bahsedeyim daha sonralarda detaylı incelemeleri yapacağım.



Bu lezzetli ve görünümleri şahane olan cupcakeleri @dshoneybutikpasta yapmış. Hepimizi bunlara ve detaylarına bayıldık.


Farklı sabunları denemeyi seviyorum ve tam bir sabun cenneti olan @olivossoaps bizlere her sabun çeşidini göndermiş ve takvim,bez çantayı da göndermeyi unutmamışlar. Keşke her firma sizin gibi düşünceli ve cömert olsa :)

Bioblas daha önce de kullandığım bir marka. Bu çeşidini de severek kullanıyorum.
Hairmix son zamanlarda patlamış olan bu markayı henüz deneme aşamasındayım. Bittikten sonra detaylı yorumlar gelecek.

Capicade tester şampuanları çok şeker değil mi :)

Splat markasını severek kullanıyorum ve denemediğim gold isimli macunu ise elimdekiler tükenince deneyeceğim. 

Ogobongo bizlere çok şeker olan çorap ve eldiven göndermişler. Ben çoraplara bayıldım.

Çekilişle kazandığım bu el yapımı kolyeye bayıldım hemde kırmızı :)



Atıştırmalık olarak en sevdiğim kesinlikle patlamış mısır.
Ve bizlere de karamelli ve tacolu mısır gönderen @festivacomtr sayfasında da bir çok farklı mısır çeşitleri bulunuyor. Ben ilk defa farklı bir mısır yedim özellikle tacoluya bayıldım.
Renkli pamuk şekerlerimiz de yine bu sayfandandı. Hepsini kardeşim sağolsun yedi :)

Kitapların yeri bende her zaman ayrıdır. Bu etkinlikte de bizlere kitap gönderen @hayykitap a teşekkür ederim ileride bir küçük kütüphane gibi bir şey yapmak istiyorum kendi evimde bu kitapta orada yerini alacak.

Karma ciltlere uygun olan humic acid peloid maskesini merak ediyordum farklı çeşidi başka bir etkinlikte gelmişti. En kısa zamanda bunları da sırası ile deneyeceğim. 

Deryacım kendisi bizlerin isimleri yazılı olan bu ajandaları yaptırmış. Benim ismim yanlış olsa da ben bayıldım ve deftere bir şey olana denk kullanacağım :) Deryacım düşünmen bile yeterli seviyorum  seni.

Dr.Oetker bizlere köstebek cupcake,brownili puding ve portakallı puding yollamış. Hepsi birbirinden lezzetli.

Mis kokulu kalbimizi @kokossabunlar 
Çiçekli aynamızı @partylefantasia
Yine mis kokulu mumlarımızı ise @nikahsekerikonsepti bizler için yapmışlar.

Biota59 markası ile ilk kez tanışacağım için mutluyum. Ürünleri hemen deneme aşamasını geçtim.

360produksiyon bizlere vr360 ile destek oldular. Ayrıca o gün etkinlikte videolar çektiler ve profesyonel olarak fotoğraf çekimleri yaptılar. Buradan emekleri için çok teşekkür ederim.

14 Ocak 2018 Pazar

OCAK ÇEKİLİŞİ -1

14.1.18 12 Comments
Herkese merhabalar.
Yeni yıl yeni umutlar ve tabi ki bol bol hediye :)
Sizlere Bir çekiliş başlattım. Bu instagram da da var.
Ama blogumu takip edenlere özel olarak +5 hak vereceğim.
Gerçekten beni takip eden birine gitsin istiyorum.
Bazı ürünler hiç kullanılmadı bazıları ise daha bir kere bakıldı.

KATILMAK İÇİN BLOGUMU TAKİP ETMEK
AŞAĞIYA TAKİP ETTİĞİNİZ İSMİ YAZMAK

İNSTAGRAMDA DA KATILMAK İSTERSENİZ RESMİN ALTINA İSTEDİĞİNİZ KADAR KİŞİ ETİKETLEYEBİLİRSİNİZ.

İnstagram hesabım ise@dblogu1212             

11 Ocak 2018 Perşembe

LİPBOMB RUJLARI / SECRET AGE

11.1.18 6 Comments

Herkese merhabalar.
Bu rujları çok fazla görmüştüm ve hep olumlu yorumlar okudum.
Bende kullandıktan sonra düşüncelerim olumlu yönde gelişmeye başladı.

Renklerden iki tanesi tam benlik. Diğer ikisi de özel gün olmadığı sürece sürmeyeceğim tondaki renkler.

Bana bunlar secretage tarafından geldi.
Bu firmada sadece ruj değil bir sürü cilt bakımı,kozmetik ürünleri ne arasanız var.


Yukarıdan aşağıya numaraları

-10
-08
-07
-01




Kutularını bile atmaya kıyamıyorum.
Yapısına gelecek olursak,

  • Sürümü kolay
  • Çizgi çizgi durmuyor fakat benim dudaklarım soyulduğu için bir kaç renk kötü duruyor. O tamamen benim dudağım ile ilgili bir durum.
  • Kalıcılık orta üzerinde
  • Renk seçenekleri sitede mevcut.
  • Tane fiyatı 49,90 TL


ÇİL NEDİR ? NEDEN OLUŞUR ?

11.1.18 3 Comments





Bazı kimselerin niçin çilli olduğunu gereği gibi açıklayabilmek için, önce cilde renk veren şeyin esasını öğrenmeliyiz. İnsan cildinin (derisinin) belirli bir rengi almasındaki en önemli unsur, değişik ırklardan kişilerde melanin miktarındaki farklılıktır. Başka türlü söylemek gerekirse, melanin miktarının farklılığı insanlarda derinin başka başka renklerde olması bakımından en önemli rolü oynar.


Melanin, epiderminin en alt tabakası boyunca yayılmış özel hücreler tarafından üretilir. Bildiğimiz gibi epidermiderimizin ince dış kesimidir. Melanin üreten özel hücreler “melanosif” ler diye adlandırılır. Bütün bu açıklamalardan sonra, şimdi Çil nedir? sorusuna gelmiş bulunuyoruz.
Çil, sözkonusu hücrelerin, yani melanositlerin belirli kesim ve noktalarda yoğun bir şekilde gruplaşması sonucu oluşan, ciltteki lekelerdir. Zaten çillerin sarımsı kahverengi olması da bu nedenledir. Melanin pigmentleri (renk verici maude) sarımsı kahverengidir. Burada karşımıza başka bir soru çıkıyor. Neden bazı insanlar çilli, bazıları değil ? Bunun cevabını soyaçekimde aramak gerekir.Bizim çilli ya da çilsiz olmamız, anne ve babalarımızın durumlarıyla, görünüşleriyle belirlenen bir şeydir.


Çil daha çok beyaz tenli, kızıl ve sarışın insanlar arasında yaygındır. Beyaz tenli insanlarda biraz güneşe maruz kalmak bile çillerin meydana çıkmasına neden olmaktadır. Bazı insanlar kim olduklarının bir parçası olarak gördükleri çillerinden son derece hoşnutken bazı insanlar da çillerinden son derece rahatsız olurlar.
Çillerinden rahatsızlık duyan pek çok insanın cevap aradığı Çiller nasıl geçer? sorusunun yanıtından önce şu bilinmelidir ki sonsuza kadar çillerden kurtulmak mümkün değildir. Fakat özellikle yaz aylarında güneş ışınlarından korunarak ve düzenli bir çil tedavisi uygulayarak çilleri büyük ölçüde azaltır ve yeniden ortaya çıkmalarını önleyebilirsiniz.
Çil tedavisi nasıl yapılır ?
Çil tedavisi kozmetik nedenlerle sıklıkla yapılmaktadır. Çil tedavisinde amaç çilleri yok etmek bazende rengi ve belirginliği azaltmak şeklinde olmaktadır. Ancak Çil tedavisi sonrasında güneşe maruziyet ile çiller tekrarlar görülebilirler.
Günümüzde pek çok çil tedavisi mevcuttur. Her bir çil tedavi yöntemi değişik oranlarda fayda sağlar. En başarılı çil tedavileri lazer ile yapılan çil tedavileridir. Açık tenli kişilerde en iyi sonuçlar alınır. Koyu tenli kişilerde deneme atışı yapılmasında fayda vardır.
Çiller için krem: Leke açıcı kremler kullanılabilir ancak sonuçlar yetersizdir.
Kimyasal peeling: Özellikle orta ve derin peelinglerin kullanılması gerekmektedir.

9 Ocak 2018 Salı

#MUTLU2018ETKİNLİĞİ DETAYLARI

9.1.18 6 Comments

Herkese merhabalar.
7 Ocak 2018 tarihinde yani benim için yılın ilk etkinliğine katıldım.
Sevgili Derya ve Ela çok güzel hazırlanmışlardı. Ayrıca Deryanın ablası,eniştesi ve arkadaşı özleminde bu etkinlikte payları büyük.
Herkesin enerjisi o kadar yüksekti ki sanki her zaman bir arada buluşuyormuşuz da bugünde öyle sıradan bir günmüş gibi hissettim.



Masalar geldiğimizde bu şekilde hazırlanmıştı.
Hepimizin ismine özel ürünler bir araya toplanmış.



Burası da masa da bana ait olan kısım.
İsme özel olan ürünleri hep saklıyorum ve yeni bir şey daha eklendi.
Masa üzerindeki kokulu taş @kokossabunlar a ait. Kokusuna hepimiz bayıldık.
Yine pembeli çiçekli aynamız ise @partylefantasia sayfasına ait. Çok şeker duruyor görsel olarakda kullanmayı düşünüyorum.
   

Yıllardır takipleşip de bir gün etkinlikte görüşmek @betuldiyorkii 


Yine aynı şekilde severek takipleştiğim isimlerden @makyajbulutu çişem :)


Nasılda uyumu yakalaşmışız öyle :)
Sol baştan @jelibonnik Derya
@betuldiyorkii Betül
Ve ben


@jelibonnlik Derya ve ben


Yine toplu bir fotoğraf.
Bu yazı bol bol fotoğraf içerir.
Sponsorlar ve diğer detaylar başka bir yazıda olacak.

Katılımcılar
@rujumcikmismi
@dblogu1212
@betuldiyorkii
@makyajbulutu
@jelibonnik
@venusellie
@cerenoneriyor
@guzellikhanesicom
@makyajkelebegiblog

Follow Us @dblogu1212