31 Ağustos 2015 Pazartesi

ALIŞVERİŞ #7

Evet bugün baya bi alışveriş yaptım genelde gratis ürünleri bizim burada outleti var bende ucuz ne bulduysam kaptım :dd

Hemen ürünleri inceleyelim


Bu hasır çantalara bayilarak aldım başka olsa daha alırdım fiyatı 1.5 a geldi


Far paleti 


Renkleri güzel kullanabileceğimi bildiğimden aldım yoksa ucuz diye almadım yani :) fiyatı  2.5 tl ye geldi 




Bunu flormardan aldım 3 tane farım oldu onlar bana baya gider herhalde 


Gözenek küçültücü almıştım sıra buna geldi bakalım highlighter görevini yapıyor mu??


Bu alışverişte en sevindigim bunlar oldu zaten bu rujlardan alicaktim ama tanesi bana 2 tl ye geldi ve istediğim red Welved bile buldum başka yoktu olsaydı bütün hepsini alicaktim 


Mat bir ruj kırmızı olan mac ruby woo ya muadil gosteriliyordu bende o yüzden almayi istiyordum ve aldım henüz dudakta denemedim ama en alttaki pembeyi surdum gayet güzel hemen çıkmıyor normal fiyatı 10 tl


Ters çıkmış pc bozuk olduğu için telefondan yazıyorum kaç gündür yazıları burdanda düzelmiyor lütfen kusura bakmayın :( 2li pakette aldım 3.25 ti fiyatı 


Flormardan tanesi 3 tl idi tırnak sertlestirici ikiye ayrılmasını engelliyormus ikiside aynı işlevi görüyor sanırım 



Bu kolyeleri bayadir goruyodum ama bana göre o fiyata alinmazdi tabiki yine outletlette 1 küsür e geldi 3 tane aldım kedi uğur böceği ve Kurbağa :)


Bu tatlis mumlar tanesi 0.75 e geldi ben 4 tane aldım diğerlerini bulamadım evde :d


Bu set 3.25 ti parfüme bayıldım 💞 yanındaki kapalı daha kokusuna bakamadım erkek olanı da vardı onuda erkek arkadaşıma aldım oda mükemmel kokuyor 




Evet geldik bir yazının sonuna daha okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim öpüldünüz :))))))

2 yorum:

  1. Fiyatlar ne kadar komik. Güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir sürü şey vardı sürekli değişik şeyler geliyor Thé balm falan 22 35 tl gibi içinde bir iki renk yok gerisi sağlam :) teşekkür ederim

      Sil