17 Aralık 2015 Perşembe

WET N WİLD ÜRÜN İNCELEMELERİ (FAR VE RUJ)



Herkese tekrar merhaba her gün yazmanın verdiği mutlulukla size hız kesmeden bir yazı daha yazdım. Bugün ki ürünlerimiz wet n wild markasına ait farlarım ve rujlarım olacak swatchları da var. Merak ettiklerinizi yorumda sorabilirsiniz :)




Ben tanesini 2 TL'ye aldım bizim oradak gratis outlet var tesadüfe buldum ayrı ayrı zamanlarda :) Burada 6 tane gözüküyor ama şuan 5 tane var 1 i kayboldu sanırım birde en sevdiğim olan mauve outta here rengi :(




  İsimleri ve numaraları burada. Ayrıca yılbaşı temalı yapmak istedim nasıl olmuş sizce :) 




Duruşları bu şekilde benim en sevdiğim mauve outta here ama nerde bilmiyorum bulamıyorum kendisini ve çok hüzünlüyüm :(




En çok övülen ve sevilen farlar tabi ki bende de var olmazsa olmaz. Zaten brulee olmayana blogger demiyorlarmış :D Şaka bir yana ben bu yıl far kullanmaya başlamama rağmen brulee'ye bayıldım nutty için aynı şey geçerli değil olsa da olur olmasa da... Brulee'yi hem baz hemde normal far olarak kullanabiliyorum. Tek sorun Gratisre bulunamaması.... Bunun için 6 gratis gezmişliğim vardır.




Swachları bu şekilde nutty orada gözüktüğü gibi göz üstünde durmuyor bende sizde de öylemi bilmiyorum kat kat sürmem lazım ki anca oradaki rengi versin ..



OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER  HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder