18 Şubat 2016 Perşembe

YVES ROCHER ÜRÜNLER İNCELEMESİ



Bu marka ile tanışalı yeni oldu.
Hep duyardım ama bana göre bir ürün bulamıyordum .
En çok met edilen ürünlerden alıp denemek istedim.
İyi yorumlarıda kötü yorumlarıda okudum.
Gaza geldim aldım :)


 ****
Bu şampuanı kart çıkarttıktan sonraki ayda alışveriş yaptığınızda hediye veriyorlar.
Daha kullanmadım.
Sürekli şampuan değiştirmekte istemiyorum.
Yurtta başka evde başka şampuan kullan saçlarım çok kötü oluyor.

 ***
Yine çok bilinen bir ürün yüz maskesi.
Ben daha yeni aldım 1 kere yapma fırsatı buldum.
Kokusu güzel maskede benim için önemli olan şey kokusu ve yapısı.
Koku tamam :)
Yapısı jel ben oldum olası jel ürünleri pek sevmiyorum.
Ama bu maskeyi kullanmayacağım anlamına gelmiyor.
Bitirip etkilerine bakacağım yorumlarım iyi olursa tekrar alırım.
Zaten hemen bitiremem haftada 1 yada 2 kere kullansam bana baya gider.

 ***
Geldik en en özel ürüne :))))
Kayısılı peeling!
Belki bazıları bunu görmekten bıktı belki de bazıları görmekten asla bıkmaz.
Bende bıkmayanlardanım.
Çok beğendim hatta ilk kez bir peeling beğendim.
Genelde ben jel peeling kullanamam ama bunda eksi bir şey görmedim.
Yüzümü parlattı ve canlılık kazandırdı.
Her yıkamadan sonrada böyle oluyor.
Bittikçe alacağım hayatımın tek peelingi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder