6 Mart 2016 Pazar

FÖNDOTENLERİM^^



Benimkiler bunlar.
3 tanesini eve götürmemiştim.Hatta hiç yanımda föndoten yoktu.
İndirim zamanı 2 tane aldım.
Biri watsons'tan rimmel london match perfection 20 küsür fiyatı vardı.(en açık rengini aldım)
Diğeri rossman'dan catrice all mat 11 küsür fiyatı vardı.(en koyusunda indirim vardı orda iyiydi ama şimdi koyu geliyor.)
Şimdi tek tek yorumlayayım ve renklere bakalım;

****
---------------------------------------------------------------------

 AVON İDEAL FAWLESS CC (COLOUR CORRETOR CREAM)


Sanırım bunu kasım ayında almıştım.
Yanında allık ile set halindeydi.
Allık için almıştım.
Çünkü BB yada CC krem sevemedim.
Daha doğrusu sevdirecek bir ürün bulamadım.


Ben shell rengini aldım. Ne açık ne koyu tam oldu.
Zaten CC krem olduğundan çokta belli olmuyor yüzde.


***
---------------------------------------------------------------------


Rimmel london match perfection föndoteni ilk defa aldım.
Aldığım günden beri severek kullanıyorum.
Sevgililer günü indirimden almıştım.
20 TL olması lazım normal fiyatını bilmiyorum.


Ben en açık olanı aldım ve tam oldu zaten yüzümde de föndoten varmış gibi durmuyor.
Bunun kapatıcısını da aldım.
Onu daha kullanamadım. Elimde 2 adet kapatıcı olduğu için sıra gelmedi.
Burada renk koyu çıkmış ama en açık rengi ve tenimde ben buradayım diye bağırmıyor :)

***
-------------------------------------------------------------------------


Geldik catrice markasının all matt plus föndotenine.
Rossmann'ın tek sevmediğim yanı indirim yaptığında belli ürünlerin belli renklerinde indirim oluyor.
Bence bu saçma bir ürün grubunda indirim yapıyorsan tüm renklerinde yap!
Benimde föndotenim, cc kremim falan yanımda yoktu.
Gezerken gördüm orada denediğimde tam olmuştu rengi ama bir hafta sonra nedense koyu geldiğini farkettim.
Birde sanırım bende sivilce çıkarttı tam emin değilim.
Yada sivilce varken sürdüğüm için daha fazla çıkartmışta olabilir.
Sizce bundan kullanıp sivilce problemi yaşadıysanız yazabilirsiniz.


Ben alırken en koyu rengi yani 030 warm beige renginde indirim vardı.
Burada zaten anlaşılıyor diğerlerine göre zaten çok koyu kalıyor.
Matlığına gelirsek evet bir mat duruşu var.
Ama sizi akşama kadar idare etmeyebilir.
Benim cildim karma ama şu son 2 haftadır yağlıya döndü neden bilmiyorum..

***
----------------------------------------------------------------


Bitmek bilmeyen föndoten yapmışlar olmuş :)
Ben bunu sevgili ''İşin Aslı'' çekilişinden kazanmıştım.
Benim için ayrı bir yeri vardır çünkü kazandığım ilk çekilişti :)


Neyse konuya gelecek olursak bu biraz diğerlerinden farklı.
Şöyle söyleyeyim ucunda silindir var ve kenarında küçük tuş oraya bastığınızda föndoten silindire geliyor.
Ve sizde yüzünüze uyguluyorsunuz.
Bence çok pratik fırçaya süngere son! :)
Bende renk 21 Light beige
Bu arada markası Limonian Kore markası kendisi bir araya baya bir bloggerla ortak çekiliş yapmışlardı.
İlla ki denk gelen olmuştur.

***
----------------------------------------------------------------


Gene bir rossmann ürünü ve kendi markası.
Ben bunu essence markasına benzetiyorum.
Fiyatları falan yakın birbirine.
Köpük formunda daha önce essence kullanmıştım.
Bunu da denemek istedim.
Alalı baya oldu 2015 ekimden önce aldım hala bitmedi.
01 light rengi bu sefer rengimi aldım :)


Elimde koyu duruyor birden parmağımla alınca çok geldi.
Yüzünüzde pürüzsüzlüğü sağlıyor bence köpük föndotenler.
Hemde mat bitiş sağlıyor.
Sanırım 8 yada 9 TL'ye almıştım.
Çokta pahalı bir ürün değil zaten kendisi.

***

---------------------------------------------------------------

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
YAZMAYA HEVESİM TEKRAR GELDİ
BENİ SÜREKLİ TAKİP EDEN KUZULARIMIN OLMASI BENİ MOTİVE ETTİ
TAKİP ETTİĞİNİZ İÇİN SİZLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)
HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.


SEVGİLERLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder