1 Nisan 2016 Cuma

BİTENLER #9

**
Bitenler yazısını biriktirdiğim için 2 aylık yazıyorum :)
Bu sefer daha fazla ürün bitirdim allaha şükür.
Bir sürü biten varsa bir sürü yeni alınacak demektir haha. Şaka tabiki ihtiyaç olanı zaten alıyorum.
Gerisini yaza bırakıyorum ve hemen geçiyorum;


Genel olarak bu şekilde bitenlerim :)
Bunları gördükçe seviniyorum çünkü boşa almamışım(tabi bazılarının süresi geçti) kullanıp bitirmişim buda beni mutlu ediyor.


Bununla ilgili ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum. 
Evde manikürle ilgili bir yazım var Keratin Gloves buradan bakabilirsiniz.
Pronail markasınında nasıl olduğu hakkında yazmak istediklerim var.



Buda pronail express pedikür seti yine aynı şekilde ayrı bir yazı düşünüyorum. Daha iyi olur bütün düşündüklerimi rahatça yazarım.


Pure beauty bu markayı duydum hatta bb ve cc kremleri baya meşhur oldu.
bu maske siyah inci serisinden ama üzerinde türkçe yazı yazmıyor. Denedim 10 dakika falan beklettim yüzümde. kağıt şeklinde zaten maske.


Kalıp sabun 1 TL ye düşmüştü kokusuna bayıldım ne için kullanırım diye düşünmeden aldım.
Ama elimde yıkamam gereken kıyafetler olsun makyaj fırçalarım olsun kirlerini söküp atıyor.
Hemde çok güzel koku veriyor.


Bim'den aldığım çantamda sürekli taşıdığım bir ıslak mendil. Çokta iyi sayılmaz ama anı kurtarabiliyor.


Günlük ped kullanmıyordum denemek istedim. Watsonsın kendi ürünü. 3.95 miydi tam hatırlamıyorum.
Daha alacağımı sanmıyorum.


Avon nutraeffects matlaştırıcı tonik hayatımın tek toniğim diyebilirim.
Yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü bununla tekrar bir temizliyorum sanki yıkanmamış gibi.
Kokusu o kadar ağır değil (en azından beni rahatsız etmiyor) Kullanmadan biraz çalkalamanız gerekiyor. İçinde beyaz kremsi bir şey var o dibe çöküyor.


Artık daimi bitenler yazısı ürünü! Bu kaçıncı şişe saymayı bıraktım artık.
Daha iyisini bulana kadar benimle kendileri. Baya bir indirimde denk gelsem 2 3 tane yedeklemeyi düşünüyorum.


Avon vücut spreyi diye geçiyor ama ben oda spreyi diye kullandım.
Çok hoş bir vanilya kokusu var. Vücutta çokta kalıcı olduğunu söyleyemem.
Zaten indirimde 1 TL ye gelmişti.


Arko nem serisi kremlerini seviyorum.
Bunu yeri geldi yüzümde de kullandım.
Ellerimde de .
İncir seviyorsanız kullanabilirsiniz.
Çok yoğun olmasa da incir kokusu var.


Aylardır bunların hakkında yazmayı çok istiyorum.
Başıma getirmedikleri kalmadı. Aylardır öyle köşede bekliyorlar.
Bunları ekim ayında almıştım indirim vardı.
1 lt oldukları için hoşuma gitmişti. Sonuçta okula gidecektim bana baya giderdi.
Fakat öyle olmadı.
Saç diplerim de yaralar yaptı.
Kepekler oldu dökülme desen iyice saçlarımı döktü.
Saç kremi saçlarımı karman çorman yaptı.
Benri iyi bir marka ama şampuan ve saç kreminden bende kaldı.


Perlodent diş macunu rossmannlarda satılıyor. Bunun 4 çeşidini de kullandım. Ama en güzeli beyaz gümüş renkli paketi olandı. Turuncu, pembe, mor bir de gümüş olanı bitirdim. Hepsinin farklı özellikleri vardı. Bu mor sanırım dişleri koruyan bir şeydi tam hatırlamıyorum.


Yine daimi bir ürün. Benri kare pamukları.
Sanırım artık bunlardan yok. Kaç gratise gittiysem hatta sevgililer günü indirimde bile göremedim.
Ayrıca fiyatlarını arttırmışlar.


Evet aylardır öyle yada böyle çoğu yazımda bahsettiğim essence all eyes on me maskara bitmiş bulunmakta.
Kendisi küçük işlevi büyüktü. Fırçasına aşık olmuştum.Alt kirpikler de çok güzel oluyordu.
Ama kötü bir huy edindim maskaralar da bittikten sonra hep başka çeşit alıp denemek gibi..
Hala benim ömürlük maskaram yok bulamadım öyle bayıldığım bir ürün.


Yine bir maskara ama bunu bitirmedim. Süresi dolmuş ve artık fırçayı çıkarttığımda küçük küçük parçalar çıkıyor plastik gibi. Ayrıca bu kahverengi bir maskara idi. Yarısı bitmiştir. Fırçası güzeldi. Bir daha tabi ki almayacağım :(


Bu üründe aylardır yazmayı beklediğimdi.
Rival de  loop markasından ilk ürünümdü.
Alırken ucuz olduğu için almıştım. Hemen biter sandım ama 6 7 ay gitti belki de fazla gitmiştir.
En açık rengini almıştım.
Kapatıcı ve fondötenler de en açığını alırım.


İŞTE BENİM ŞUBAT&MART AYI BİTENLERİM BÖYLEYDİ
OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder