30 Haziran 2016 Perşembe

KUSURLARI KAPATAN KAPATICILAR


Yüz makyajında severek kullandığım tek ürün kapatıcı-concealer ne derseniz o:)

Fondöten kullanmasam bile onun yerine kapatıcı ile aynı işlemi uyguluyorum daha kalıcı oluyor .

Ben genelde ürünlerde kendim için en iyisini bulana kadar farklı markalar deniyorum.

Şuan elimde 4 tane var ama kullandığım 1 tane.


XP : Bunun la girl'e benzetenler oldu bende sırf meraktan aldım. Fiyatı 5 TL. İnstagram hesabında sanırım 6 7 TL gibi fiyata satıyorlar. Küçük kozmetikçilerde yada ucuzluk eşyaları satan yerlerde zaten xp markasını bulabilirsiniz.
Yapısı yoğun kokusu güzel rahatsız etmedi. Bendeki 03 rengi en açığı bu olduğu için aldım.
Yukarıdakilerden en açığı da yine xp'nin kapatıcısı.

Avon : Bir ara 2.5 TL'ye geldiği için almıiştım. Daha kullanmadım ama denemek maksatıyla baktım.
2 tonu vardı fakat ben en açığını almış olmama rağmen yine koyu bir renk çıktı.
Artık onu yazın daha da bronzlaşınca kullanırım.
Tenim çok esmerde beyazda değil.
Kumral olduğumdan bence çok sırıtacaktır.

Rimmel London match perfection : Tek kullandığım şimdilik bu. Yine en açık rengi 100 numarayı aldım.
Kendisini severek kullanıyorum. Rengi tam uyuyor. Kokusu kötü değil. Yapısı da yoğun çizgilere dolma gibi bir problemde yaşamadım.
Bunun fondötenini de kullanıyorum.

Essence stay natural : İçlerinde ilk aldığım. Bunu da severek arada sırada kullanıyorum. Tabi yine en açık rengi. Kokusu ve yapısı diğerleri gibi. Olumsuzluğunu görmedim ama bitince tekrar almam.

2 yorum:

  1. Kozmetik Ürünler  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünler makyaj malzemeleri vb ürünler en uygun fiyatla sitemizde mevcut herkesin işine yarayacak
    malzemeler kremler aradığınız ne varsa bu site üzerinde mevcut bütün hepinizi sitemize bekleriz..

    YanıtlaSil