14 Haziran 2016 Salı

WET N WİLD TEKLİ FAR

Herkese yeniden merhaba :)
Artık yavaştan geri dönmeye başladım. 
Wet n wild markasını çok seviyorum özellikle farlarına bayılıyorum.
Bugün de bende olan tekli farları sizlere göstermek istedim belki içinizde almak isteyen vardır 
fikir olur size de :)



Fazla gibi dursa da daha eksik renklerim var.
Yapılarını gerçekten beğeniyorum.
Pigmentasyonları da güzel.


8 rengi bende var. 3 tanesi yeni çıkanlardan gerçi yeni dediysem 3 ay oldu.
En çok kullandığım brulee ve nutty .


Kendilerinin çok pigmentli olduğunu söyleyemeyiz ama yinede orta derecede idare ediyor.
pembenin adı cheeky
bronz olan nutty
ten rengi gibi olan brulee
mavi olan suede
gri olan unchained
simli mavi distartion
mor olan kitten
kırmızı simli olan vices

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder