22 Temmuz 2016 Cuma

KORE DİZİLERİ '''BOYS OVER FLOWERS''

Herkese yeniden merhabalar :)
Artık blogum da değişik konulara da yer vermek istiyorum.
Film,kitap,müzik,dizi,tiyatro ne olursa gittiğim,izlediğim,dinlediğim her şeyi sizlerle paylaşacağım.

Bu ara çok fazla taktığım kore dizilerinden başlamak istedim. İlk başta bende nefret ederdim ama daha sonra izleye izleye bana eğlenceli gelmeye başladı. Zaten dizilerinin çoğu romantik komedi.
Ben kendimi bir ara ağlarken ardından gülerken bulabiliyordum :)

İlk izlediğim kore dizisi boys over flowers
Bende öyle bir iz bıraktı ki sanırım son 1 ayda 3 kere baştan sona izledim. Sıkılmadan da izleyebileceğim tek dizi (şimdilik)

Gelelim diziye ;

Dizinin ana karakterleri bunlar
Sol baştan başlarsak;
                                                                       Woo-bin Song 
                                                                        Lee-jeong So   
                                                                         Jun-pyo Ko
                                                                        Geum Jan-di 
                                                                              Ji-hoo

Konusu;
Geum Jan-di fakir bir aileden gelmektedir. Bir gün yaptığı bir kahramanlıktan dolayı Seul'un en iyi kolejinde burslu okumaya hak kazanır. Ancak okulun ilk günü zengin öğrenciler tarafından aşağılanır ve ezilir. En başta da Goo Jun-pyo...
Okulun sahibinin oğlu olan Goo Jun-pyo'dan herkes korkmakta ve ona saygı duymaktadır. Okulda ders gördüğü sınıfı kendisine özel, okul üniforması zorunluluğundan muaf ve ders saatleri konusunda serbesttir. Ailesi tarafından yeteri ilgi görmeyen Jun-pyo zamanla eziyet edip aşağıladığı Jan-di'ye aşık olur. Ancak Jan-di kendisinden nefret etmekle beraber Jun-pyo'nun en yakın arkadaşı Yoon ji-hoo'ya aşık olmuştur.
Geum Jan-di, hem bu okulu bitirip gelecek kurma hayalini gerçekleştirecek, hem okulda maruz kaldığı aşağılanmaya rağmen direnecek, ve hiç ummadığı bir aşk üçgeni içerisinde kaybolacaktır.
                                             ----------------------------------------------------------
Dizi 1 sezon zaten kore dizileri en fazla 20 bölümden oluyor. Yani bizimkiler gibi 11 sezon sürmüyor :) 
25 Bölüm var. Ben ilk izlediğimde 2 günde bitirdim :)
Korelilere sempati duymamı sağladılar :) Hatta korece öğrenme isteği bile oluştu. Bir iki gün harfleri ezberlemeye yazmaya çalıştım ama malasef çok zor :) Adamlara helal olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder