30 Ağustos 2016 Salı

BİTENLER #14


1,Syoss saç dökülmesine karşı fiber dayanıklılık 95- dökülmeye eğilimli kırılgan saçlar

Şampuanların vaatleri şu şekilde,
-Saç köklerine direk etki
-Uçlarından itibaren güçlenme dokusu
-Dayanıklı güçlü saçlar

Benim yorumum ise,
-Saç dökülmemi biraz azalttı fakat bunu yaparken saçlarımda kepek oluşturdu.
-Yanında tarak hediyesi vardı. Onun için aldım tarak 1 ay sonra koptu.
-Saçlarımın dayanıklılığını azalttı.
-Saçlarımı karma karışık yaptı. Tarakmakta zorluk çektim.

Şampuan 700 ml baya gidiyor. Ben çabuk bitsin diye sürekli ve bol kullandım.

2. Bath and body works sweet spa sıvı sabun 
Bu markayı çok duymuştum ama ürünlerini kullanmak bu zamana nasipmiş.
Sıvı el sabunları 12 TL'ye düşmüştü.İndirimsiz fiyatı sanırım 24 TL.
Bende indirimde bulunca 3 adet almıştım.
Bu ilk kullandığım pembe renkteydi.
Ürün içinde küçük tanecikler vardı. Bir nevi peeling gibi.
Kokusu şekerimsi.
Sırf kokusu ve tanecikleri için ellerimi sürekli yıkadım.
Sabun 236 ml benim için çok çabuk bitti.

3. Bee beauty vanilya ve chesecake peeling
Bu peelingi ilk ankarada almıştım.
Kokusuna aşığım ne zaman kullanmaya kalksam kendimi yiyesim geliyor :)
İlk olarak bu ürün hakkında şunu söylemeliyim,
Yağlı cildi olanlar asla denemesin. Kuru ciltlerin ise bayılıp sürekli alacağı bir vücut peelingi.
Duşta kullandıktan ve duruladıktan sonra yağlı bir his bırakıyor. Kurulandığınızda ise vücudunuz nemli oluyor.
Gratis outletten 8 TL'ye aldım. 2.defa ise 10 TL'ye buldum şimdi ona başladım.
Normal fiyatı 20 TL üzerinde olması lazım.

4.Bee beauty cupcakeli duş jeli 
Daha önce bir kaç kere daha bitirmişitm kokularına bayılıyorum. Gratiste bulabilirsiniz. 5 TL fiyatı olması lazım.

5.Bodyville vücut köpüğü egzotik 100ml
Sevgili @evintekkizimona'nın çekilişinden kazandığım vücut köpüğünü severek kullandım. Fakat ürün köpük olduğu için çok çabuk bitti. Kokusu da güzeldi. Fiyatını bilmiyorum.

6.watsons ayak peelingi 100ml
Bunun bitmesine çok sevindim. Hiç bir şekilde verim alamadım. Daha da almayı düşünmüyorum. Watsonslarda bulabilirsiniz.

7.Signal white now triple power gold 75ml
Memnun kalmadığım bir diş macunu oldu. Beyazlatma etkisi var ama bu sanırım anlık oluyor. Güm boyu bunu sürdüremiyor.

8.Yves rocher onarıcı saç bakım kremi 150 ml
Saçlarımı yumuşattı ama ben saçımda biraz da olsun bir onarma göremedim. Belki sadece saç kremini kullandım diye olmadı ama bilmiyorum.

9.Acnemix jel
Bu sivilceler için bir krem onunla ilgili ayrı bir yazı hazırlayacağım. Doktor tavsiyesi ile aldım. Kafanıza göre gidip almayın sakın.

10.Garnier çift fazlı makyaj temizleme suyu 400ml
Ben hayatımda bu kadar kötü bir temizleme suyu görmedim. Gözlerimi yaktı. Yağlı bir his bırakmayı geçin yağı bıraktı. Ben bildiğimden şaşmayıp pembe olana geri döndüm.

11.Golden rose asetonsuz makyaj temizleyici 140ml
Oje alırken denemek için almıştım. Kayısılı bir asetonsuz oje çıkarıcıydı.
Asetonsuzları pek sevemedim. Benim tırnaklarımı kurutuyor sizde de böyle oluyor mu bilmiyorum.

13.garnier boya
Essie oje veriyor diye almaya başladığım ve memnun kaldığım bir saç boyası. Genelde 2 kutu boya bana yetiyor. Ve her aldığımda birini açık diğerini koyu renk alıyorum. Saçlarımı yıpratmadı aksine boyadıktan sonra yumuşatıyor.

14.bath and body works el temizleme jeli
Bath and body works markasını çok merak ediyordum gittiğimde bir sürü ürününü almıştım.Bu el temizleme jellerinin namını duymuşsunuzdur. Bende o gün indirimde diye almıştım. Benimkinin içerisinde tanecikler vardı. Ellerine sürdüğünüzde tanecikler de yok oluyordu. Fiyatı 6 TL idi fakat bu indirimli fiyatıydı. Normal fiyatını bilmiyorum ama 12 civarındadır.


pastel mor 40 Tekrar alacağım.
pastel beyaz 19 French için almıştım.
pastel mavi 68 Tekrar almayı düşünüyorum.
pastel mavi sim 123 Buna bayılarak almıştım bitti tekrar alacağım.
rimmel pembe 405 Hiç sevemedim şişedeki renkle alakası yok.
rimmel sim pembe 510 Yine sevemediğim bir renk.
rimmel mavi 815 Pastelin 123 numarasının aynısı kendisi. Birini bulamazsam diğerini alabilirim.
hm baby blue Bebek mavisi denilen renk budur.
hm bubble gum Şeker pembesi
golden rose 61 Bu seriyi ne sevdim ne sevemedim. Koyu yapısı var. Zor kuruyor.
rival de young 01 sand effects Yapısı dura dura bozuldu sanırım 1 kere kullandım.

hm allık 18 sweet rose Eski seri bir allık 3TL iken almıştım. Rengini sevdim ama atılmadı vakti geldi.
essence sparkling orchid Yapısı oldukça kötü bir seri. Essence farlarını severim ama bu sınıfta kaldı. Yoğun sim içeriyor.
Tatilde Bitirdiklerim


Benim yorumum şu şekilde oldu.
Dişlerinizi fırçaladıktan sonra kullanıyorsunuz tamam ama çok fazla ağız yakıyor.
İçerisinde alkolde var. Sanırım bundan dolayı yakması.
Temizlenmiş hissi veriyor,biraz daha az yaksa çok güzel olur. Diğer çeşitlerini de deneyeceğim.
Watsonstan 3lü olarak 10 TL'ye aldım. Hala devam ediyor olması lazım. Merak edenler alabilir.

Havaalınında bir eczaneye girdik bunları görünce sevindim. Fakat ben bunu yüz yıkama jeli diye aldım.
Üzerindeki duş jeli yazısını görmedim. Her yerde yüz temizleme jelinin aradığımdan görünce direk aldım 2 adet. Yapısı çok sıvı. Hemen bitiyor. Biz bunu 3 kişi kullandık 2 günde bitti.
Sıvı olması zaten eksi bir durum. 100 ml seyahat boy diyor ama yinede diğer seyahat boylara göre büyük.
Bir daha alır mıyım hayır!


Yüz yıkama jellerine yeni yeni alışmışken birde garnier markasının bu minik olanı deneyeyim dedim.
Sever gibi oldum ama daha öncekilerden farklı olarak bu daha çok köpürdü.
Yüzümdeki fazla yağı alıp mat görünüm sağladı.
Büyüğünü alabileceğimi sanmıyorum. Çünkü sabah akşam kullanırsam yüzümü kurutacağını biliyorum ve sadece akşamları kullanmak içinde almayı istemiyorum.


Daha önce bunun saç kremini kullanmıştım. Çok yoğun yapısı vardı. Şampuanı ise tam aksine daha sıvımsı yapıdaydı. Bir hafta boyunca kullandım saç dökülmesi problemi yaşamadım. Kepek problemi de yaşamadım. Ama saçlarım kuruduktan sonra çok sert oldu.


Duru duş jellerini daha önce kullanmamıştım. Annem otelde duş jeli bulamayınca aldı. Kocaman olan bu şişeyi 1 haftada bitirdik :) Küveti doldur, havuzdan çık duş al derken bitti. Kokusunu çok sevemedim.

11 yorum:

  1. baya bir ürün bitmiş garnier arganlı yüz temizleme suyunu ben de beğenmedim. hatta bıyık tüylerim felan çok çabuk uzar oldu güçlendirdi mi ne içindeki yağ anlamadım .. bazı merak ettiğim ürünler vardı onlar hakkında da fikir edindim sağol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım artık elimde çok fazla ürün var ve daha bir sürü açılmamışta var. Kullanıp bitiriyorum çıksın evden diye :) Ben o makyaj temizleme suyunun adını duyunca sinir krizi geçiriyorum artık :D

      Sil
  2. Cok faydali ve guzel bir yazi olmus 😘

    YanıtlaSil
  3. Baya ürün bitmiş :) bee beauty ürünlerini ben de seviyorum o cheese cake peeling favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylardır yarım kalanlarda eklenince çok gözüktü :) peeling yine yarıdan az kaldı indirimde gidip almam lazım :)

      Sil
  4. Darısı yenilerinin başına :)

    YanıtlaSil
  5. Bundan sonrası alışveriş yazısı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım alışverişi uzun bir süre yapmamayı düşünüyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil