31 Ağustos 2016 Çarşamba

Maybelline The Blushed Nudes Paleti İnceleme


Maybelline yeni çıkarmış olduğu daha doğrusu ülkemize yeni gelen the blushed nudes 
far paletini 3-4 gün önce Kuşadası Gratisten aldım. İndirimli fiyatı 25.75 ti.
En ucuz olan fiyatı buydu.
Bende bir anlık istekle aldım.
Merak ediyordum fakat merak etmeme değecek bir palet olduğunu söyleyemem.



Palet 12 renkten oluşmakta.
Bana göre içlerinden 2-3 tanesi mat duruyor.
Diğerleri ise ışıltılı simli farlar.
Farların pigmentasyonları fena değil ama çok fazla tozutma yapıyor.
Kullanarak değilde tozutarak çok çabuk bitirilebilecek bir far paleti yapmışlar.
Renkler doğal tonlarda makyaj yapanların seveceği tonlarda.
Gece makyajı yapılacak renkleri var.


Üstteki renklerden başlayarak swachlarını sizlere göstermek istedim.
Daha çok açık tonlar üst tarafta toplanmış.

Birinci renk göz pınarlarına ve kaş altı aydınlatmada kullanılabilecek bir renk.
İkinci renk somon renginde içinde ışıltı bulunan bir renk.
Üçüncü renk beyaz renge biraz gri ton katılmış şekli.
Dördüncü renk toz pembe renginde bununda içinde ışıltılar var.
Beşinci renk daha çok lilaya  benzeyen mat olan bir far.
Altıncı renk kahverengi olan ama içinde bronzluk olan bir renk.



Koyu tonlar ise alt sırada yer almış.
Yedinci renk tam bir bronz rengi. İçerisinde ışıltılar var. Yaz aylarında çok kullanılabilir.
Sekizinci renk siyah ve kahve tonlarının karışımı olmuş fakat resimde siyah duruyor.
Dokuzuncu renk yeşil zeytin rengi olur ya işte tam o renkte. En beğendiğim renk bu oldu.
Onuncu renk bir önceki yeşil rengin 4-5 ton koyu renginde bir yeşil. İçinde ışıltılar var.
Onbirinci renk mürdüm renginin biraz daha açık tonu. 
Onikinci ve sonuncu renk ise koyu kahvenin içinde siyah ve bronz ışıltılı hali. 
Zaten palette ki en koyu renk bu.

16 yorum:

  1. yakından paleti inceleme şansım olmadı ama tozutma olayı kötü olmuş peki kalıcılıkları nasıl hemen ten tarafından emiliyor siliniyor gidiyorlar mı yoksa kalıcılar mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldıktan sonra 1 kere kullanmaya fırsat oldu benim göz kapağımda 4-5 saat kadar kaldı. Birde benimkiler yağlı.

      Sil
  2. Adsız1.9.16

    Genel olarak pek beğenilen bir palet değil. Pek güzel yorumlar okumadım şimdiye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğenmedim ama yinede kullanılabilecek bir palet sadece renkleri güzel

      Sil
  3. İşte tam bana göre bir palet o renklerin güzelliği kalpler ben :)) musmutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. bu fiyata çok daha iyi paletler alınabilir kesinlikle. teşekkürler inceleme için
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben aslında severek kullanıyorum renklerini, tozutma hiç yapmasa daha güzel olurdu tabii ki :)

    YanıtlaSil
  6. aslında renkleri çok güzelmiş, hoş görünüyor yumuşacık ama keşke tozutmasaymış =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya koskoca maybelline bunu yapamamış 😃

      Sil
  7. Delicesine arayarak aldığım,renkleri de fena bulmadığım bir palet ama aşkla kullanıyorum diyemiyorum bende...

    YanıtlaSil
  8. Bende almadım hala da almayı düşünmüyorum tozutma her palet yapıyor artık alısmak lazım kuzum ^^ Güzel incelemen için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum alma bosver :) wet n wild markasının mesela tozutma yapmıyor kuzu ben maybelline farlarını seviyordum ama bu farklı olmuş :)

      Sil