5 Ağustos 2016 Cuma

Vissmate Çamaşır Suyu Yorumlarım

Herkese merhabalar bugün bana Vissmate tarafından yollanan çamaşır sularını denedim olumlu ve olumsuz sizlere aktaracağım.


Öncelikle 4 çeşidi var.
Limonlu- Çam kokulu- Çiçek bahçesi- Okyanus Ferahlığı
Ben çiçek bahçesi olanı kullandım.
Örnek olsun diye fotoğraf bile çektim.

Evde köpeğimiz var. Doğal olarak yerler falan çok kötü oluyor özellikle banyo.
Bende bunlardan bir kaç damla yerlere damlatıp fırça ile köpürtüyorum.
Yalnız burada bir şey söylemem gerek,
İlk defa bir çamaşır suyu banyoyu yıkarken gözlerimi yaktı.
Ultra yoğun olduğu için dikkatli şekilde kullanılması gerekiyor.


Bence bana göre diğer markalara göre daha yoğun ve bir damlası bile direk lekeleri,kalıntıları çıkartıyor. Bu nedenle sürekli alabilirim neden olmasın.
Marketlerde satıldığını görmedim bunları da firma yolladığı için fiyatını bilmiyorum ama çok pahalı olacaklarını sanmıyorum.
Biraz vissmate ultra yoğun çamaşır suyu döküp 1 dakika bile beklemeden temizlemeye başladığımda bile etkisini çok gördüm.
Lavaboya döktüğünüz anda hani bazı markalar su gibi akıp gider ya işte ben bu markada onu yaşamadım.
Kokularına gelecek olursak normal çamaşır suyu gibi kokuyor. Ama kokladığınız zaman burnunuzu yakan o koku bundan az var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder