5 Eylül 2016 Pazartesi

Ah Şu Sivilceler Yok mu!


Sizlere bugün sivilcelerle nasıl başa çıktığımdan bahsetmek istiyorum.

Ben geçen yıl bir hormon sorunu yaşadım.
Kullandığım ilaçlar sonucunda sivilcelerim arttı.
Normalde özel günler zamanında biraz tek tük çıkar ama bu sefer böyle olmadı.
Bende başa çıkamayınca doktora gittim.

Ama şunu belirtmeliyim ki bunları ben kullandım diye sizlerde kullanın demiyorum.
Aklınızda isimleri kalsın eğer çok ciddi sivilce problemi yaşıyorsanız bir doktora başvurun.
Bu kremleri de sorup o şekil kullanabilirsiniz.



Acnemix jel Doktorum bunu bana en son gittiğimde vermişti. Kısaca bahsedeyim,
Bu bir karışımdır. Kutu içinde 3 adet ürün çıkıyor. Biri alkol biri toz karışım biri de bu kutu içindeki  krem.
İlk olarak alkolle tozu karıştırıp 3 dakika kadar çalkalıyoruz. 
Daha sonra kutu içindeki kremin içine karıştırdığımız alkol ve tozu ekliyoruz. 
Yine 3 dakika kadar karıştırıyoruz ama bunun içinde topaklanma olmayana kadar karıştırın.
Bu kremi gece yatmadan önce sürmemi söyledi, bir de şunu ekledi bu krem kumaşların rengini soldurabilir onun için iyice kurumadan yatma dedi.
Ben 1 ay kadar kullandım ama yüzüm biraz geçince bıraktım.

M-furo'yu kollarımda küçük sivilce gibi izler olduğu için verdi. Onların hiç bir şekilde yok olması mümkün değilmiş ama bu kremi düzenli kullandığımda izlerin azaldığını farkettim. Bitince tekrar alacağım.

Dextrocin'i ise yeni çıkan ve içi iltahaplı olan sivilcelerin üzerine sürmek için verdi.
Bunlardan ayda 1 yada 2 tane ayda çıkıyor. Ama birazda olsa iltahabın sönmesini sağlıyor.

Isotrexın jel bundan bana 3 kutu yazmıştı. Sırtımda,belimde ve omuzlarımdaki sivilceleri kurutmak için kullandım. İlk başlarda yüzümde de kullanmamı söylemişti. Bu jel bir krem şeffaf fakat sivilce üzerine sürdüğünüzde ve kuruduktan sonra kabuklaşıyor. Gece sürmeniz çok daha faydalı olacaktır. Sivilcelere direk etki eden içlerinden bu krem oldu. 

Fiyatlarını hatırlamıyorum. Zaten sigortalı olduğum için reçete ile almıştım.
İlk başta dediğim gibi sakın kafanıza göre gidip ilaç vs almayın.
Çok ciddi sivilce sorunları olanlar ise her kremi yüzünüze sürmeyin direk doktora danışın.

Sağlıkla kalın Duygu 





9 yorum:

  1. benimde her ay çenem de akneler çıkıyor içi dolu ve iltihaplı ve canım çok sıkılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fazla çıkıyorsa doktora gidebilirsin canım sadece sivilce diyip geçme :(

      Sil
  2. şükür ki öyle bir sonunum yok ama olan arkadaşlarım için g+ da paylaştım.

    YanıtlaSil
  3. ben ilaçla değil de ya neutorgena jelle ya da cosmed sivilce jeli ile geçiriyorum ama oğlum ciddi ilaç kullanıyor sivilceler için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mecbur gitmek zorunda kaldım hormon dengesizlikleri yüzünden. Ama şimdiki küçük çoçuklar da bile sivilce problemi var bazen doktorsuz geçmiyor

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, bazen öyle sivilceler çıkıyor ki insanın psikolojisi bozuluyor ama fazla ürün kullanmadan doktora gitmek en uygunu aslında... Emeğine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canım :) aynen öyle doktor en iyi ve kesin çözüm bu konuda

      Sil
  5. Ayda bir geliyor dediğin şey UÇUK onun tedavisinde sadece "Solgar l-lysine" öğle yemeğinden 1 saat önce aç karnıns 2 kapsül kullan. 3 kullanıyorsunuz ki bağışıklık sistemin düzeliyor. solgarı kullanırken senin bu sivilce dediğin şeyler çıkmaya devam edebilir kremi yine kullan. fakat 3 ay sonunda artık merhaba hayat diyeceksin

    YanıtlaSil