24 Eylül 2016 Cumartesi

ÇANTAMIN İÇİNDE NELER VAR?

Herkese merhabalar bir kaç hafta önce Kübracığım beni çantamda ne var yazına davet etmişti.
Bende anca bu zaman yazabildim canım kusura bakma lütfen :)


Çantam bu şekilde kocaman :)
Küçük çantalara eşya sığdıramıyorum artık.
Annem aldığı için markasını bilmiyorum.


İçi bu şekilde. 2 büyük bölmesi var. 
Arasında ise 1 büyük fermuarlı gözü var.
Küçük bir tane de içinde fermuarlı gözü var.


En son aldığım kitabı bu aralar çantamda taşıyorum.
Her ne kadar vakit olmasa da bir kaç sayfa da olsa açıp bakıyorum.
Kalem ise zaten olmazsa olmaz.
Birde not tuttuğum bir defterim var fakat onu çekmeyi unutmuşum.


 Her çanta içinde olan bir ıslak mendil ve selpak taşıyorum.
Son zamanlarda ellerim kurumaya başladı bende nemlendirmek için krem kullanıyorum.


İphone telefonu olanlarının ortak sorunu sanırım sarjın çabuk bitmesi.
Ben gün içinde çalıştığım için çok fazla kullanamasam da kendi kendine de bitiyor.
Hatta orjinal kablosu yetmediği için gidip uzun kablo aldım.


Cüzdanım 2 yıldır benimle ve sapasağlam :)
Kartlığımı 5 TL'ye almıştım ama artık dökülmeye başladı.


Hava güneşli olduğunda ben yanımda 2 gözlük taşırım biri mutlaka çantamda kalır.
Neden bilmiyorum ama yedekliyorum. Bir keresinde en sevdiğim gözlük kırılınca herhalde korkudan böyle yaptım :)
Gün içinde taktığım saati öğleden sonraya doğruyu çantaya atıyorum.
İki gözlüğüm de HM markasına ait. İkisini de indirimde aldım biri 5 diğeri 10 TL idi :)


Evimin ve dükkanımın anahtarları
Bu ciciş anahtarlığı tatile gittiğimde kuşadasından almıştım <3 p="">

Makyaj çantama gelecek olursak ne çok büyük ne de çok küçük bir çanta taşıyorum.
Hatta bazen bunu bile almıyorum.
Gratis outletten 4 TL'ye almıştım.


Makyaj çantamdakiler sürekli değişiyor.
Günlük ne kullandıysam onları almaya dikkat ediyorum.
Bazıları hiç değişmiyor. Mesela;
Babylips hep yanımda. Dudaklarım yaz kış çok kurudur.
Makyaj fırçalarımı da değiştiriyorum sürekli kullandıklarım bunlar olduğu için yanımda taşıyorum.
Diğerleri sürekli değişiyor.

5 yorum:

  1. Ben davet etmistim canim katildigin icin sagol keyifli bir yazi olmus😊

    YanıtlaSil
  2. Canım etkinliğime katıldığın için çok teşekkür ederim <3 Harika bir yazı olmus kitabı not aldım bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mi başlattın kuzum iyi ki yapmışsın :)

      Sil
  3. Makyaj çantanın rengi kalp ben :)

    YanıtlaSil