4 Eylül 2016 Pazar

Essence Shape Your Face Contouring Palette


Essence markasının bu paletini almayan bir ben kalmıştım sanırım.
Artık tamam olduk.
Bu paletin içerisinde 3 çeşit ürün var.


1. bronzer olarak kullanacağınız mat bir kahve tonu.
2. Açık somon renginde bir aydınlatıcı.
3. ise mercan rengi bir allık.


Renkler gerçekten hoş duruyor ama bu paletin tek eksisi pigmentasyonunun az olması.
Sırf resimde gözüksün diye 4 5 kere parmağımı sürttüm anca renk verdi.
Yoğun olması dağıtmakta işe yarar ama hiç gelmemesi de kötü.

Fiyatı 14-15 TL arasında.
Essence Gratisten çekildiği için artık bu markayı eveshop,rossmann gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Aldım ama inan daha kullanmadım bile sanırım çekilişe koyacağım yazık olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni makyaja başlayanlar için daha faydalı olacaktır ablacım :)

      Sil
  2. Merak ediyordum bende bu urunu canim ama pigmentasyonu azsa kotuu ☺

    YanıtlaSil
  3. Ben pudrasını bitirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah bende o günleri görürüm :)

      Sil
  4. Bir de bende yok Duygu :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almasam da olurmuş üzülme boşver :)

      Sil
  5. başka bir yerde daha pigmentasyonun zayıf olduğunu okumuştum. aslında çok hoş duruyor ve aşırı açık tenlerde, belli belirsiz dokunuşlar için işe yarayabilir. yazı için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi makyaja yeni başlayanlar ve beyaz tenliler için çok uygun ama biraz koyu tenlerde belli olmuyor :)

      Sil