8 Eylül 2016 Perşembe

Makeup Revolution Mono Eyeshadow


Herkese merhabalar :)
Bugünkü yazı bir çoğunuzun hoşuna gidecektir zira ben bayıldım!
Geçenlerde yapmış olduğum Makeup Revolution Alışverişimde bu set halindeki tekli farlardan almıştım.
Sitedeki fotoğrafta gördüğüm renklerle birebir geldi.
Sizi fotoğraflara boğabilirim hazır olun :)


Ben toprak tonları ağırlıklı olanı tercih ettim. Bu şekilde 2.5€
Fiyatı bana göre çok uygun geldi. Swachlarını toplu halde en sona sakladım :)
Sırasıyla isimlere ve renklere bakalım;


İlk rengimiz grimsi bir tonda. İçerisinde ufak simler var. Bu tekli farların hepsi sim içeriyor.
Tüm göz kapağına sürülebilecek bir ton.


Adı adore moı bunlara muadil bulmayı düşünüyorum. Gerçi bu farları almak çok zor değil ama içerisinden tek renk beğenmiş olup hepsini almak istemeyenler için araştırmaya çıkacağım :)


İkinci renk biraz daha dore tonlarında içinde yine simler bulunan bir far.


İsmi so good to me her ne kadar değişik bir ismi olsa da bizim bildiğimiz altın tonlarında simli bir far.


Füme tonunda katlanma bölgesine uygulanabilecek bir far. Yine dediğim gibi içerisinde simler var.


İsmi ise cappuccino bu isimde ve bu tonda bir çok marka da far bulunuyor.


 Cappuccino renginin biraz daha açık rengi. Gölgelendirme yapmak için ideal bir renk olduğunu düşünüyorum. Dumanlı göz makyajına güzel olabilir.


Make ıt happen ismi. Bunları alamayacaklar için muadil bulmaya çalışacağım merak etmeyin :)


İçlerinde en çok beğendiğim sanırım bu oldu.
Her göz makyajım da bunu bir şekilde kullanabilirim.
Daha çok içinde kahvelik olan bir bronz tonlarında.


Adı just me buna kesinlikle muadil bulacağım hatta düşündüğüm bir tane var bakalım :)


Hepsinin swachları bir arada olsun istedim. Pigmentasyonları çok kötü değil ama en sonuncu just me rengi hepsinden pigmentli. 2.5€ fiyatı bence kesinlikle değer hatta bu fiyat farlar için ucuz diyebilirim.

Bazılarınız gümrüğe takılır diye korkuyor ama bence az ürün aldığınız ve fiyatı belirli bir tutarı geçmediği sürece gümrüğe takılmıyor.
Ben bir çok kez alışveriş yaptım ve hiç biri takılmadı, sadece aliexpressten bir ruj almıştım o gelmedi. Onunda gümrüğe takıldığını düşünmüyorum muhtemelen kaybolmuştur.

12 yorum:

  1. hepsi güzel ama just me nefismiş güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacım o benimde en sevdiğim oldu :) teşekkürler

      Sil
  2. Adsız8.9.16

    Makeup revolution kendi sitesinden mi aldın acaba ? Türkiye'ye gönderim yaptıkları yazıyor ama ben emin oalmadım .

    YanıtlaSil
  3. Ayyy <3 onlar nasıl güzel renkler öyle :)) bayıldımm <3
    iyi günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canım evet bende bayıldım :)

      Sil
  4. Renklerine bayıldım.Güle güle kullan hepsini.Makeup Revolution farlar fiyatına göre iyiler bence ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de fiyatına göre gayet iyiler teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Renkler harika! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. harika renkler gerçekten güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil