8 Eylül 2016 Perşembe

Makeup Revolution The One Foundation


Herkese merhabalar
Bugün makeup revolution alışverişimin son parçasıyla sizinleyim.
Bu fondotenleri 1€' gibi bir fiyata aldım.
İndirimde olan renkler zaten normal orta tonlarda renkler değildi.
Bende bunu bilerek aldım.
Satılanların arasından en koyu ve en açık olanı aldım.
Shape 12 ve shape 1.

makeup revolution the one foundatioun shape 12
Gördüğünüz gibi benim tenim de bronzlaştığı halde çok koyu gözüküyor.
Bunu kontür yapmak için almıştım yoksa bu kadar koyuyu alıp kullanmam.

makeup revolution the one foundatioun shape 12
Ama şöyle bir şey var ki o koyu fondöten dağıtıldığında elimde abez durmadı.
Yapısına değinecek olursam oldukça sıvı hatta aşırı sıvı diyebilirim.
Keşke biraz yoğun olsaydı daha çok kullanılabilirdi.
Denemek amaçlı aldığımdan bir daha alacağımı sanmıyorum.
makeup revolution the one foundatioun shape 1
Shape 1 en açık olanı. Acaba en açığını ne diye aldım bilmiyorum.
Bu kadar da açık olacağını düşünmemiştim.
Artık fondöten açmak için kullanırım.
Yapısı diğeri gibi aşırı sıvı. Elimi biraz eğsem akacak neredeyse.
Bittikten sonra bir daha alacağımı sanmıyorum.

makeup revolution the one foundatioun shape 1

Bendeki duruşu bu şekilde. Normal gözüküyor olabilir aslında beyaz bir görünüm var.
Neyse ki çokta pahalı bir ürün değildi.
Sizlerde bir gün almak denemek isterseniz ortalarda bir numara seçin :)

6 yorum:

  1. çok ucuzmuş o en açığı sanki aydınlatıcı makyaj bazıymış gibi geldi bana pek mat bitişli değildir kutuda yazdığı gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde ufak ışıtılar var gibi mat değil ablacım ama dediğin gibi baz yada aydınlatıcı olarak kullanılabilir.

      Sil
  2. Açık olan da bayaa açıkmış kuzu ^^ Fiyatı cok iyi almışsın ama

    YanıtlaSil
  3. Açık rengi fondöten açmak için kullanabilirsin dediğin gibi.Koyu olanda kontür için kullanabilir belki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda o şekilde deneyeceğim başarılı olursa buradan paylaşırım :)

      Sil