15 Eylül 2016 Perşembe

Nyx Cosmetics / Rujlar / Lipstick


Herkese merhabalar bayram tatili dolayısıyla fazla yazı yazamadım.
Ama tekrar buralara dönmeyi planlıyorum :)
Hemen sizlere elimde olan Nyx markalı rujlarımdan bahsetmek istiyorum.
Bunlardan bir tanesini ben aldım diğerleri ise açılışta hediye edildi.

Soldan sağa başlarsam;

1- Nyx liquid suede serisinden Kitten Heels rengi.
Bu serideki tüm rujlar mat ve yoğun yapıda.
Serisinde 11 renk daha bulunuyor.
Pigmentasyonu iyi ama diğerlerini incelemediğim için bu renk üzerinden konuşuyorum.
Kokusundan rahatsız olmadım. Kuruması ise çok uzun sürmedi.
Fiyatı ise 25-26 TL arasında sanırsam.
kitten heels
2- Soft matte lip cream serisinden İstanbul rengi.
Bu seriden sanırım almak istediğim 10 renk vardır :)
Şeker pembesi olan bu ruju çok duymuştum. Hediye etmeselerdi almazdım.
Diğer ruja göre kuruması biraz daha vakit alıyor.
Kalıcılığı ise çok yüksek değil.
Kokusu hindistan cevizi aroması.
Seride 33 renk daha var.
Fiyatı 23 TL.
istanbul
3- Soft matte lip cream Stockholm rengi.
İşte istediğim renkten birisi buydu.
Almak istediklerimden o kalabalıkta anca bunu alabildim.
Nude tonlar sevenlerin bayılacağı bir tonu var.
Kuruma süresi biraz uzun olsa da rengi için katlanılacak bir likit ruj.

stockholm
4- Matte Lipstick serisinden whipped caviar rengi.
Nyx markasının çoğu rujlarını duymuştum fakat bu seriden hiç görmemiştim.
Serisinde 44 renk daha var.
Genelde mat ruj kullanmayı sevdiğimden bu rengi de severek kullanacağım.
Gülkurusu tonunda tam sonbahar-kış ayları için uygun.
Fiyatı 30 TL

whipped caviar

Nyx markası hayvanlar üzerinden test yapmayan bir marka. Ülkemizde ise seçili boynerlerde ve istanbul bağdat caddesi mağazasında satılıyor.
Sanırım bu ay içinde online satışı da başlayacakmış şimdiden alacaklarınızı listeleyin derim :)

Sevgilerle Duygu

19 yorum:

  1. Renkler oldukça güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hepsi birbirinden değişik :)

      Sil
  2. Adsız16.9.16

    Renkler çok güzel hele stockholm bayıldım alınacaklar listeme ekledim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde favorimdir :) kesinlikle dene hatta london ve abu dhabi onlara da bak

      Sil
  3. Açılışta ben de aldım henüz kullanmadım. Online satış haber, süper olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. Canım cok güzeller ya bayılıyorum NYX rujlarına bende alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bir iki adet alınıp denenmesi gereken bir marka bence :)

      Sil
  5. Hepsi harika güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  6. Soft matte ruj serimi bende genişletmek istiyorum.Bu arada Liquid Suede serisi de çok hoş ♥...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sendeki renge bayıldım ilk alacaklarım arasında ):

      Sil
  7. Soft matte ve lingerie serilerini çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım çoğu rengini almayı istiyorum :)

      Sil
  8. Lingerie ne güzel renkmiş öyle <3

    YanıtlaSil
  9. Stockholm rengine bayıldımm, emeğine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde aşık olduğum renk o canım :) Rica ederim canım.

      Sil
  10. Bloğuna bayldıım:)) Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil