6 Eylül 2016 Salı

O Çok Sorulan Soru! Gratis Outlet Mağazası Nerede?





Herkese merhabalar
Bu konu hakkında yazı yazmam gerektiğini düşündüm çok fazla soru alıyordum tek tek yazmaktan yoruldum ve buradan her türlü soruya cevap vereceğim.

Gratis Outlet Mağazası Nedir ?
Aklınıza ayrı bir mağaza gelmesin. Normal bir gratis mağazasının üst katında satılıyor.

Nasıl Ürünler Oluyor ?
Oradaki ürünler genelde ambalaj problemi yaşamış olan ürünler oluyor. Mesela hiç açılmamış bir ruj düşünün sadece içinde ruj kapağına sürülmüş. Yada bir far paleti düşünün içinde far yerinden çıkmış.
Ama bazı ürünler var o ürünler yarısı olmuyor.
Bu yüzden de hasarına göre indirimleri var.  %50 %40 %30 oranları var.

Peki Nerede Bu Outlet Mağazaları ?
İstanbul Anadolu Yakası Ümraniye Santral Gratis Şubesi Üst katı
Ankara Meşrutiyet Şubesi Üst katı
İzmir Karşıyaka Çarşı Şubesi Üst katı


Ben neler aldım ?

Daha önceki yazılarda bahsetmiştim. Buradan onlara bakabilirsiniz;

Çanta,calor tattoo,far paleti,wet n wild rujlar, china glaze ojeler,

Wet n wild tekli farlar

Wet n wild ruj ve far swachları

The balm shady lady far,color tattoo,essenc tekli far


Daha farklı sorularınız varsa buraya yorum bırakabilirsiniz.










31 yorum:

  1. hiç duymamıştım bunu bak ama ümraniye de bana çok uzak maalesef gidemem sanırım..

    YanıtlaSil
  2. avrupa yakasında niye yok ki ???? bu güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. böyle bir yer olduğundan haberim yoktu :)

    YanıtlaSil
  4. Karşıyaka çarşıdakinleri bende inceledim fiyatları cook düsük ama cogu hasarlı veya kullanılmıs :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizdeki olanların coguda kullanılmamış

      Sil
  5. Böyle bir mağaza olduğundan hiç haberim yoktu ancak bana çok uzakmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi Avrupa yakasında otuyorsun ablam

      Sil
  6. Hiç haberim yoktu, avrupa yakasında da olsaymış keşke. İstanbul kocaman :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç aklima bile gelmemişti gratisin outleti olacağı, uzak ama fırsatım olursa mutlaka bakmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bak diyeceğim ama benim yazdığım zamanlar daha güzeldi şimdilerde indirimde hangi ürün ne fiyataysa orada da öyle

      Sil
  8. Kırmızı Outlet

    Kırmızı Outlet' ın giyim sektöründe önde gelen bir mağaza olması

    oldukça dikkat çekici. Kırmızı Outlet ile emin adımlarla şıklığa adım atabilir, tarz yaratabilirsiniz.

    Elbise,pantolon,gömlek,kazak,hırka,yelek,mont,jean,mavi,colins,lcw,ltb,rodi.

    Kırmızı Outlet - www.kirmizioutlet.com

    YanıtlaSil
  9. ilk kez duydum bakmak lazım karsıya yolum düşerse :) bilgilendirici olmus

    YanıtlaSil
  10. Yazınıza sağlık sizden önce haberim bile yoktu :)
    Ümiraniyede olması üzdü :(.

    YanıtlaSil
  11. Her zaman gratisten ihtiyaçlarımı karşılamaya çalışıyorum ancak hiç bilmiyordum outlet meselesini. Ümraniye mağazasına yolum düştüğünde aklımda bulunduracağım :) @pdb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pek çok kişi bilmiyor ne yazık ki

      Sil
  12. süper bilgi :)
    @bw @ml
    www.mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Kapandı ümraniye de outlet 😞

    YanıtlaSil
  14. Kapandı ümraniye de outlet 😞

    YanıtlaSil
  15. Iyi gunler keske yaptiginiz yerin tam adresini verseydiniz cunku internette cok tuhaf seyler cikiyor. Kadikoydede varmis adresleri biliyosaniz atarmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında açık adres vermişim zamanında ama siz bulamadınız sanırım :(

      Sil
  16. Kapanmasa güzeldi.

    YanıtlaSil