25 Eylül 2016 Pazar

Ruj Koleksiyonum Part 1 / Wet n Wild

Herkese merhaba
Artık yavaş yavaş dönmenin zamanı geldi.
Sınavım açıklandı ve sonuç beklediğimden kötü geldi ama buna hazırlıklı olmak için önceden bir kaç plan yapmıştım.
Onlarla ilgili bir yazı yazmayı istiyorum.

Şimdi gelelim konumuza..
Marka marka rujlarımdan bahsedeceğim.
Elimde bana göre çok fazla var o yüzden ayrı ayrı yazılarda yazacağım.

İlk marka Wet n Wild.
Sadece ülkemizde Gratis mağazalarında satılıyor.
Uygun fiyatlı mat ruj arıyorsanız yazımı okumaya devam edebilirsiniz.


Megalast Serisi


*Tamamen mat yapıda bir ruj serisi.
*Sürümü kolay.
*Kalıcılığı orta düzeyde.
*Fiyatları 10.90
*İndirim de 6.50 gibi bir fiyata da alabilirsiniz.


 Bare it all - Pink suga - Mauve outta here - Sand storm - Rose bud - Megalast serisinden olmayan Brezee



*Seride bir çok renk var.
*Eksi yanını söylemem gerekirse ambalajını herkes gibi bende sevemedim.

Çok dandik  yapmışlar. Ne zaman ruju sürüp geri kapatsam illa ki kapağına sürülüyor.
Çantaya attığınızda ise kapağı açılıyor.

Megalast serisinden olmayan Cherry frost   -  Stoplight Red - Smokin hot pink - Red welvet - Sugar Plum Fairy - Cherry Bomb


Bendeki renkler bunlar.
Wet n wild rujlarını severek kullanıyorum.
Artık bittikçe almaya daha çok özen göstereceğim sizde diğer yazıları okuduktan sonra ne demek istediğimi anlayacaksınız :)

Sevgilerle Duygu.

11 yorum:

  1. Beklentinin altında kalmasına üzüldüm bitanem :/
    İyi ki B planların varmış..
    Herşeyin hayırlısı ^^

    Yeni yayınlar için bence çok güzel düşünmüşsün..
    Wet n Wild rujlarını çok kaliteli buluyorum, ambalaj hariç ^^
    Birkaç rengi bende de mevcut ^^
    Favorim, '' Bare it all '' <3

    Ellerine sağlık, diğer yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışmamıştım ama insan yine de bir şeyler bekliyor. Ama tabi ki hayırlı olan neyse o olsun:) wet n wild markasını bende çok seviyorum ambalajları da halletseler süper olacak. Ne demek her zaman canım benim <3

      Sil
  2. Adsız26.9.16

    Sınavın için üzüldüm umarım senin için en hayırlısı olsun canını sıkma kuzum ♥ rujlara gelecek olursak Wet n wıld uygun fiyatlılar arasında en başarılılardan mat serisi mac rujlara muadil gösteriliyor bende de bi kaç tane var ama bare it all en sevdiğim ☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım hayırlısı :) benimde favorim bare it all <3

      Sil
  3. vuvv pembişler pembişler.. ne güzel renkler bunlar güle güle kullan canım bendede bir kaç rengi var 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka alınması gerekenlerden bence :)

      Sil
  4. kapakları da düzgün olsa süper bir seri bu bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle daha özen gösterseler keşke

      Sil
  5. Ambalajlarının kötü olması sıkıntı bu sefer çantanın içine bulaşınca sinir oluyorum :( Renkleri de çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle gerçekten durup dururken bile açılıyor o kapaklar

      Sil
  6. Bebis sakın üzülme, bir daha girer tekrar yaparsın <3

    Wet n wild markasını seviyorum ama ambalajları yüzünden rujlarını artık almıyorum :(

    YanıtlaSil