27 Eylül 2016 Salı

Ruj Koleksiyonum Part 2 / Golden Rose

Herkese merhabalar 
Ruj koleksiyonumdan devam ediyorum.

Bu sefer ki marka ise Golden rose.
Velvet mate serisi.
Elimde 4 adet rengi var.


 *Mat rujlarını sevdiğim bir diğer marka Golden rose.
*Yapıları çok yumuşak.
*Sürümü ise gayet kolay.
*Kalıcılıkları da yüksek.
*Fiyat açısından yine orta derecede.
*18-20 TL arasında değişiyor.
*İndirimde 10 TL gibi bir fiyata yakalayabilirsiniz.

01 - 02 -04 - 27 

01 numara tam sevdiğim nude tonda bir renk.
Günlük olarak sürekli kullandığım bir ruj kendisi.

02 numara gül kurusu renginde.
Sonbahar aylarında sıklıkla kullandığım tonlarda.

04 numara ise benim genel olarak kullandıklarımın aksine bana göre cırtlak bir renk :)
Yaz aylarında kullanılacak bir renk sanırım 2017'yi bekleyecek :)

27 numara yine 01 numaraya benzeyen ama içerisinde turunculuk barındıran bir nude rengi.
İlk aldığım renk buydu.
Ama hala yarısına bile gelemedim.
Çok bereketliler maşallah :)

Bunları gratis,watsons,eve,golden rose gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Sevgilerle Duygu.

8 yorum:

  1. bu seriyi de seviyorum 2-3 tane falan var sanırım elimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mat ruj kullandığım için çoğu markadan en az 1 adet ruj alıyorum wet n wild markasından sonra sevdiğim bir marka oldu :)

      Sil
  2. Golden Rose dan hic rujum yok :/ Her seferinde gidip almadan cıkmışım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde sadece bunlar var ama genelde 2 tanesini kullanıyorum

      Sil
  3. Gerçekten çok güzeller, benim favorim de 05 numarası :))

    YanıtlaSil
  4. Golden Rose benimde çok sevdiğim bir marka rujlarının yapısını çok seviyorum 02 kalp ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kızın mutlaka elinin altında 02 gibi bir ruju olması gerekiyor bence :D

      Sil