18 Eylül 2016 Pazar

Sleek Divine A New Day Paleti İncelemesi


Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere Sleek markasına ait a new day adlı paletten bahsetmek istiyorum.
Sleek markası ülkemize yeni gelen bir marka ve geçen bayram indirimde ilk defa %40+%10 indirim yapıldı.
Fiyatları çok uyguna geldiği için bir çok kişi çoğu ürününü deneme şansı buldu.
Aslında bu palete ihtiyacım yoktu sadece marka merakından aldım.


 Alırken özellikle günlük ve severek kullanabileceğim renklerden oluşmasına dikkat ettim.
Hepsi  doğal kahve tonlardan oluşuyor. İçerisinde 12 ayrı renk var.
5 tanesi mat 7 tanesi ise simli.


İsimleri bu şekilde.
Kullandığım kadarıyla benim favorilerim şimdilik Sun is shinnig,be happy ve shine on renkleri oldu.


Üst sıradakilerin swachları bu şekilde.
Mat olanların çok pigmenti olduğunu söyleyemem ne kadar parmağımla almaya çalışsam renk alamadım.
Simli olanlarda tam aksine çok pigmentli.
Ben çokta gerekli bir palet olduğunu düşünmüyorum.
Bazı renklerin muadilleri elimde var. Onlarla da ilgili yazı hazırlayacağım.
Bu şekilde palet almak istemeyenler için çok daha iyi olur düşünüyorum.


Alt sıradakilerin pigmentlerini beğendim hepsi gayet başarılı.
Buradaki matlarında pigmenti var ama nedense o üstteki 3 renklerin yok.
En koyu olan ile kaşlarınızı doldurabilirsiniz.
Onun bir üstündekini aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Hatta göz pınarlarınıza da uygulayıp kaşınızın altına da kullanabilirsiniz.

Bana sorarsanız çok mu gerekli diye bence değil. Bundan daha uygun fiyata palet bulamayabilirsiniz ama tekli far şeklinde isterseniz bulursunuz. Elimde bir kaç aynı tonda far var sizlere onu da en kısa zamanda yazayım :)

Sevgilerle Duygu

10 yorum:

  1. Bu markadan birkaç ürün almayı tasarlıyorum.. Yaşadığım şehirdeki Gratis'e henüz marka giriş yapmadı..

    Bu palet de çok güzelmiş.. Özellikle mat farların pigmentlerini sevdim <3 Renkler de çok kullanışlı ^^

    Güzel bir makyaj bekliyorum beybi :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan 😄

    YanıtlaSil
  3. my favourite eyeshadow palette:D follow:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
  4. Pek far insanı değilim ama renkleri harikaymıss <3

    YanıtlaSil
  5. cidden harika rnekler, bazıları biraz zayıf gibi ama günlük hafif makyaja çok iyi gider. sağlıkla kullan cnaım =)

    YanıtlaSil
  6. vavv çok hoşuma gitti renklerrr güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil