2 Eylül 2016 Cuma

Yurtdışı Kozmetik Alışverişi / Makeup Revolution Blushing Hearts


Makeup Revolution blushing hearts bu allığı çok merak ediyordum.
Gerek ambalajı gerekse ürün göz alıyor.
Ben bunu kendi sitesinden buradan aldım.
Fiyatı 4,99£
Bizim paramızla 17-18 TL arası bir fiyat oluyor.
Bazı instagram sayfaları bunları 2 katı fiyatına satıyor.
Bunu istemediğim için kendim sipariş verdim.
15 gün içinde de elime geçti.
Paketlemesini de beğendim.
Diğer aldıklarımı merak ederseniz buradaki yazıya tıklayabilirsiniz.



Kalın karton kutusu olan ürün 10 gr.
Her gün kullansanız bile biteceğe benzemiyor.
İçerisinde 3 renk var ama bu renkler birbirine yakın tonda.
Allıktan daha çok aydınlatıcı gibi duruyor.
Ben en açık olanı almıştım. Farklı renkleri de sitesinde mevcut.
Hatta bu kalpli serinin aydınlatıcıları ve bronzerları da var.
Onlarda yine aynı fiyatta.


Pigmentasyonda gönlümü kazandı.
Burada parmakla uyguladığım için çok yoğun çıktı.
Fırça ile uygulandığında normal bir dozda ürün geliyor.
Ürün açıldıktan sonra 1 yıl ömrü var.

13 yorum:

  1. Harika bir rengi varmis bayildimm gule gule kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  2. Ah bunu Nasıl istiyorum güle güle kullan ben de alacağım kesinlikle 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka renklerini de almayı istiyorum bende :)

      Sil
  3. Ay cok güzelmis ya cidden al beni diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al kuzum sende :)allahtan bizim ülkede yok olsa zarar ederiz:)

      Sil
  4. bu allık ve aydınlatıcılara bayılıyorum. bende de bunun koyu pembelerden oluşanı var. çok severek kullanıyorum. sen de mutlulukla kullan, kendin sipariş etmekle iyi yapmışsın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ucuza geliyor kendin sipariş verince :) bu sıralar kendime yasak koydum alışveriş yapmayacağım diye insallah onlara da bakacağım :)

      Sil
  5. Çok güzel, aydınlatıcı olarak süper :) Ambalajı için bile satın alınır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ambalajı beni al diye bağırıyor :)

      Sil
  6. Ayyy bu ürüne bayılıyorum,siteye bir göz atmak lazım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben bayıldım ya bu ne kuzum :) Ayrıca instagramda 40 lira süper fiyata almışsın güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil