6 Ekim 2016 Perşembe

Avene Tanışma Kiti İnceleme


Herkese günaydın :)
Haftanın son günü sizlere yeni keşfettiğim ve sevdiğim bir kitten bahsedeyim.
2 hafta önce Kozmela sitesinden bu avene Tanışma Kitini sipariş vermiştim. 
İçerisinde bir adet 15 ml'lik Avene Hydrance Optimale Legere  Nemlendirici
Bir adet 50 ml'lik termal su
Ve bir adette 50 ml'lik yüz yıkama köpüğü bulunuyor.
Fiyatı normalde 29,90 ama ben indirimle 20 TL'ye aldım.


Özellikleri

Cildi nemlendirmeye yardımcı olan günlük bakım kremi
- Cildi çevresel faktörlerden korumaya yardımcı olur.
- Cildin nem seviyesini dengelemeyi destekler.
- Yağsız formülü sayesinde cilt tarafından kolayca emilim sağlar.


Özellikleri

- Cildi rahatlatmaya yardımcı olan günlük termal sudur.
- İçerisinde, zengin mineraller ve faydalı elementler bulunmaktadır. 
- Cildin nem seviyesini dengelemeye yardımcı olur.
- Yüz ve vücut kullanımına uygundur.








 Özellikleri

Cildi nazikçe temizlemeye yardımcı olan köpüktür.
- İçerisindeki avene termal su cildi rahatlatmaya yardımcı olur.
- Cildin T (burun,alın,çene) bölgesindeki sebum seviyesini dengelemeyi destekler.
- Ciidi ve makyaj kalıntılarını temizlemeye yardımcı olur.
- Yüz ve göz çevresini kullanımına uygundur.

6 yorum:

  1. Adsız6.10.16

    Oo çok iyiymiş. Denemek isteyenler için harika bir fırsat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım denemek isteyenler için ideal :)

      Sil
  2. ben bu seriyi çok severim termal su zaten favorilerim içinde güle güle kullan .-))

    YanıtlaSil
  3. benimde hiç denemediğim bir set, denemek için mantıklı. iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  4. Termal suların içinde en favori olanı <3 en büyük boyundan aldım iki tane

    YanıtlaSil
  5. Nemlendiricisini kullanıyorum gayet memnunum :)

    YanıtlaSil