20 Ekim 2016 Perşembe

Blogumdan Para Kazanıyorum!




Herkese merhaba bu sefer sizlere farklı bir konu ile geldim.
Son zamanlarda insanlar blogtan,youtube'dan para kazanmanın peşinde.
Bunun için bir çok yol var.
Yaptığınız işi seviyorsunuz ve bir getirisi varsa tabi ki herkes isteyecek.
Benim de isteme sebebim en azından blogumdan kazandığım parayı yine bloguma harcayabilmek.

Bir çok para kazanma yöntemi var bende sizlere en çok bilinen ve kolay kullanımı olanlardan biraz bahsetmek istiyorum.

1. Google AdSense Reklamları 


Blog yazmaya başlayanların ilk kullanmaya başladıkları diyebilirim. Çok basit kullanımı oluşu insanların işine yarıyor. google adsense'de yapmanız gerekenler onun verdiği reklamları blogunuza,sitenize eklemek ve tıklanılmasını beklemek. Başka bir şey yapmıyorsunuz.

Tıklama başına verilen ücret herkes için farklıdır. Bunu arttırmak,elle tutulur şekilde para kazanmak isterseniz google'dan gelen takipçilerinizi arttırmanız gerekir. Ne kadar çok takipçi gelir tıklar ise sizinde kazandığınız para artar.


2. Hürriyet Bumerang

Bumerang 2007 yılında Hürriyet bünyesinde kurulmuş blog ve web sitelerini destekleyen bir network projesidir.
Bumerang’a üye siteler trafik, görünürlük, kazanç ve çeşitli ayrıcalıklar elde etmektedir. Bumerang’ a üyelik tamamen ücretsiz olup, üyelik için sadece birkaç dakikanızı ayırmanız yeterlidir.
Üyelik işleminiz sonrasında siteniz editörlerimizce değerlendirilerek Bronz, Altın ve Platin olmak üzere 3 farklı üyelik tipine göre kategorize edilir.
Bumerang’la blogunuz/web siteniz internette daha geniş kitleye ulaştırabilir, dünyaca ünlü markalardan alacağınız reklam teklifleri ile gelir elde edebilirsiniz.
Ben blogmu açtıktan 1 yıl sonra buraya üye oldum. Bugüne kadar sadece 2 teklif geldi. Keşke açar açmaz üye olsaydım :)


3. Makale Yazarı Olarak Para Kazanma
Farklı sitelerde değişik konularda para karşılıı makaleler yazabilirsiniz. Bunun için bir çok site mevcut.
log yazarlığında kendinizi tanıttıktan ve seo uyumlu makale yazar hale geldikten sonra farklı şirketlerden makale yazmanızı isteyenler olabilir. Belirli site ya da ürün hakkında makale yazıp şirkete gönderiyorsunuz ve paranızı alıyorsunuz o kadar basit. Zor olan kaliteli bir makale yazabilmek. Bunun için bilgi, araştırma, emek, zaman gerek. Eğer kaliteli makale yazabileceğinizi düşünüyorsanız düşük ücretlere çalışıp da kendinizi kullandırtmayın. Makale yazarak para kazandıran sitelerden birisi de ofpof.com’dur


4.Tanıtım Yazısı Yayınlamak

Bloggerların çoğu zaman kullandıkları yöntemdir. ''Bazı yüksek takipçili bloggerlar'' sadece reklam üzerine yazı yazıp paylaşırlar. Hatta bazılarına yazılar hazır gider onlar sadece paylaşır. Etrafımızda sanki böyle insanlar yok mu! Elbette var. Bir kazanç sağlama uğruna bu kadar reklam içerikleri paylaşmak

13 yorum:

  1. Adense hariç hepsini yapıyorum Duygu'cum.Emek verdiğim blogum için de bu gelirlerin üstüne koyup blogumu daha iyiye taşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım bende kazandığımı blogum için harcıyorum. Sonuçta bir emek var ortada :)

      Sil
  2. Awesome! Happy weekend. :)



    STYLEFORMANKIND.COM

    YanıtlaSil
  3. faydalı bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Great post!
    I like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel özet hazirlamissin canim ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. çok faydalı bir fikir yazısı olmuş. ben de blogumu açtığım günden beri okuyucuyu rahatsız etmeyecek şekilde adsense reklamı yapıyorum. bumerang a da üyeyim. ha henüz hiç hesabıma aktaracak kadar kazanmadım ama ufak tefek gelir insanı mutlu ediyor, tuzu biberi oluyor =) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogu olanların en azından kullanmasa dahi bilmesi gerekir diye düşünüyorum :) teşekkürler

      Sil
  7. Ben cok para kazanıyorum diyemem ama bu zamana kadar geleni de yine bloga yatırdım zaten :)

    YanıtlaSil