4 Ekim 2016 Salı

For Your Beauty 2'li Mini Makyaj Süngeri

Günaydın kuzularım :)
Bugün sizlere Rossmann mağazalarına yeni gelen 2 mini makyaj süngerini biraz anlatmak istedim.
Kapatıcı uygulamak için aldım.
Küçük olmaları göz altlarına daha rahat ulaşmasını sağlıyor.
Ayırca hem fondöten hem kapatıcı aynı süngerde kullanıldığında çokta hijyenik bulmuyorum. İkisinin de ayrı süngerleri olması beni mutlu etti.
Fiyatı 10 TL
Renk seçeneği maalesef yok.


Islandıktan sonra 2 kat büyüyor ve yumuşuyor.
Nemli olmadan önce biraz size sert gelebilir.


Açıklamasını merak edenler için;


Gördüğünüz gibi çok minik değil.
Koyu pembe olanı daha çok kullanıyorum kiri çok belli olmasın diye :)


Avcumun içerisindeyken bu boyuttalar.
Islatmadan önce halleri.
İhtiyacınız varsa ve rossmann mağazalarında bulabilirseniz alın.

Sevgilerle Duygu

12 yorum:

  1. Günaydın canım <3 Ne kadar minnoşlar ya bunlar. Sünger kullanmayı bir ara denedim ama sevemedim bu yüzden bu küçüklerden almadım hiç. Şu project pan olayından sonra bir şans veririm ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevmezdim ama artık fırça kullanmaz oldum süngerler sayesinde :) bende inşallah ona başlıcam ürün ayırdım yazısını hazırlamak kaldı :)

      Sil
  2. Çok da uygun fiyatlıymış bu minnoşlar, teşekkürler Duygu :)

    YanıtlaSil
  3. fiyat olarak da uygunmuş , denene bilinir... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan şans ver bence çok pahalı da değil

      Sil
  4. bunları deneyenler beğenmiş ben H&M aldığım için alıp denemedim artık bunları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hm alıyordum sonra geri bıraktım onlar basıl hiç bilmiyorum ama bunlar idare ediyor

      Sil
  5. teşekkürler :) Minnoşlarımın ılkını ıtalyadan almıstım ıkıncısını H&M'den ): bıde yedek yaptım sır buna gelırse de sans verırız neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  6. Ben islattim ama benim sungerlerim bu derece buyumediler neden aceba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar kuru halleri ve yakından çekilmiş hali

      Sil