19 Ekim 2016 Çarşamba

İndirimlerden Almak İstediklerim/Kozmetik-Giyim

Herkese merhabalar
Daha önce böyle bir yazıya başlamıştım ve istediklerimin çoğunu da indirim vakitleri almıştım.
Bitirme projesindeyim eğer hepsini bitirirsem istediklerimi alma umudu ile yazıyorum :)

İlk olarak kozmetikle başlıyorum,
Gratisten bir kaç merak ettiğim parça var.


Watsonstan almak istediklerim

Rimmel London Kate Sculpting & Highlighting KitRimmel London #InstaFlawless Makyaj Bazı
Revlon Colorstay FondötenGarnier Aktif Saf & Temiz Sivilce Karşıtı Kapatıcı Roll-on
Broadway imPRESS Takma Tırnak (Kırmızı)Garnier Kafeinli Göz Roll On

Şimdilik almak istediklerim bunlar.
Genelde ten ürünleri olduğunu farketmişsinizdir.
Çünkü kış geliyor ve ben kışın daha çok makyaj yapmaya başlıyorum.
Hepsini birden almayı istemiyorum illa ki bir şeyleri almam için bitmesi gerek.

Şimdi ise Giyim-Aksesuar-Ayakkabıya geçelim
Genel olarak hm markasını çok seviyorum ve uygun fiyatlı kaliteli ürünleri oluyor.













Siyah ve metalik gri renklerine son zamanlarda takmış durumdayım. Bot istiyorum bu şekilde geçen hafta gittiğimde numara kalmamıştı. Başka yerde de aynı model bulamadım.
Haftasonu yine bakacağım umarım bulurum.

13 yorum:

  1. umarım istediklerini alır ve iyi günlerde kullanırsın, tabii kozmetik yorumlarını da bizlerle paylaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım canım benim :) tabi alırsam mutlaka paylaşırım :)

      Sil
  2. Great items, I like the boots and jacket:)
    kisses❤❤❤

    YanıtlaSil
  3. O allıktan bende istiyorum, Gratis indirim yapsın bir an evvel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle indirimde bir kaç defa gördüm ama yine almadım elimde çok allık var diye :)

      Sil
  4. Devetüyü palto benim de bu kış almak istediklerim içinde 😄

    YanıtlaSil
  5. Krem rengi paltoya bayıldım

    YanıtlaSil
  6. palto çokkk hoşş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım kış gelmeden alacağım sanırım :)

      Sil