23 Ekim 2016 Pazar

Kendi Far Paletinizi Oluşturun / DIY

Herkese merhabalar.
Uzun zamandır yazmayı istediğim fakat hep başka yazıların araya girdiğinden 
yayımlayamadığım bir kendin yap yazısı ile sizinleyim.

Elimde tekli farlardan çok fazla vardı.
Tek tek aklıma gelip kullanamıyordum.
Z palette aradım ama bulamadım.
İnternette de çok pahalı geldi.
Bende kendim bir şeyler yapabilirim diye düşündüm.
Araştırmalar yaptım ve benim yaptığım şekilde biri daha önce yapmıştı ondan fikir aldım ama kimdi o hatırlamıyorum.

Pazarlarda 32'li paletlerden bir tane aldım. Ben alırken 30 TL idi.
Büyük olanı seçtim çünkü tüm tekli farları ona aktarırım diye düşünmüştüm.



Düz hiç bir özelliği bulunmuyor. İçerisindeki farları tek tek çıkarttım. Hatta bazı renklerini beğendiğim için kenara ayırmıştım.





Gördüğünüz gibi toplu halde bu şekilde.
Zemini keşke bir renkli kağıtla kaplasaydım diyorum 
çünkü ilk farları çıkartırken yapıştırdıkları şey orada kaldı. 
Kötü bir görüntü için kusura bakmayın :)
Daha çok boş yer kaldı bazı tekli farları kabından çıkartamadım ve kırıldı. 
Bende zorlamak istemedim.


Bu üç renk Essence markasına ait. En üstteki wet n wild markasının brulee farına benziyor ama bu biraz daha tozutuyor.
Diğer 2 renkte oldukça ışıltılı yapıda. Tozutma problemi yaşamadım.


 Bu 12 renkte paleti aldığımda olanlardan.
Renkleri çok tatlı değil mi her ne kadar kötü olsa da belki bir gün lazım olur diye atmadım.
Pigmentleri normal derecede.


Buradakilerin hepsi Wet n wild markasına ait.
Bazıları tekli,bazıları 3lü palet ve bazısı ise 8li paletten çıkarttım.
Buraya aktarırken 2 tanesi kırıldı. Yine de kullanırım diye ekledim palete.
Comfort zone paletimi de buraya aktardım ama elimde ayrı olarak bir adet daha var.
Sanırım unutup tekrar aldım :)

Bunları yapıştırırken 404 kullandım ama slikon ile yapıştırsaydım diyorum. Kuruma süresi yaklaşık 4-5 gün sürdü. 
Kendi imkanlarım ile bir palet yapayım dedim ve oldu. Boş kalan yerleri de doldurmayı düşünüyorum.

Okuduğunuz için çok teşekkürler Sevgilerle Duygu :)

10 yorum:

  1. Hepsi bir arada güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız23.10.16

    Zor bir iş gibi gözüküyor:(
    Keşke mıktanıslı far paleti falan çıkarsalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 1 gün çıkarmak yapıştırmakla geçiyor birde kuruma süresi var. Aslında mıknatıslı var ama türkiyede satılmıyor yurtdışında da çok pahala bana göre. Burada mac,nyx gibi paletler var fakat onlarda tamamen boş olarak yok.

      Sil
  3. Hiç bana göre değil düzgün ve hepsi kendi paletinde olsun istiyorum ayrıca ben değil ederken mutlaka kırar parçalarım onları 😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde bir kaç tansi öyle firar etti düzgün çıkartınca sıkıntı olmuyor ablacım :)

      Sil
  4. Aslinda iyi fikir ama ben far isimlerini zamanla unuturum diye korkuyorum :/ Ne hangi palettendi, ne markaydi diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi plaet olduğunu unutmam da tekliler de isim unuturum bende :) bir dahaki sefere küçük not yazmam lazım

      Sil
  5. süper bir fikir :)

    YanıtlaSil