25 Ekim 2016 Salı

Maybelline Age Rewind Kapatıcı


Herkese merhabalar.
Ülkemize yeni gelmiş olan ve hepimizin kavuştuğu bir ürün ile güne başlamak istedim.
Maybelline age rewind kapatıcı benim de uzun süredir internetten araştırdığım hatta yakında sipariş verecekken türkiye'ye gelen bir ürün oldu.
Sanırım 2 rengini getirmişler biri light diğeri ise nude.
Ben açık olan light rengini aldım.


Şişe de çok açık görünüyor ve gerçekten de bir kapatıcının bana açık renk geldiğini gördüm.
Normalde hep en açık tonu alan ben bunda nedense bana açık kaldı ki gibi geldi.
Föndetenim de en açık olandı acaba ikisi birleşince mi öyle açık durdu diye düşündüm.
Teniniz kumral olup bundan kullanıp benim gibi açık problemi yaşayan var mı ?


Gelelim bir diğer en çok sorun yaşanan konuya.
Bunun süngerli ucu var ve çoğu kişi bunu hijyenik bulmuyor.
Banan göre bir problem yok çünkü ben rimmel london match perfection kapatıcısı da kullandım la girl de. Ve onların uçları bundan çok daha fazla kötü oluyor.
Bunun süngerini çıkarıp yıkayan bile oluyormuş.


Yapısı diğer föndotenlere göre daha yoğun yapıda.
Dolayısıyla kapatıcılığı da diğerlerine göre daha fazla.
Rengi gördüğünüz gibi bende ne kadar açık duruyor. Belki bu bitince yada indirimde denk gelirsem denemek amaçlı diğer rengini de alırım. Artık ulaşılabilir olması çok iyi oldu.
Kapatıcıyı Watsons,Gratis ve cosmetica sitesinde bulabilirsiniz.
Hepsinde şu aralar fiyat aynı. 29,90 TL

Peki sizde aldınız mı yada daha önceden kullandınız mı ? Yorumlarınız neler yazarsanız sevinirim :)

19 yorum:

  1. Bu kapatıcıyı çok merak ediyorum ama elimdekiler bitmeden yeni kapatıcı almayacağım. Rengi bana uyar gibi görünüyor. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende senin gibiydim gittim aldım dayanamadım :)

      Sil
  2. Looks really great:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Daha önce kullandım yeniden alacağım ama indirim bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk geldiği zaman watsonsta bir gün için 15 TL idi keşke bir daha yapsalar

      Sil
  4. Bende aldım deneyimliyorum bakalımm 😊

    YanıtlaSil
  5. Adsız26.10.16

    Ben nude alacaktım, kalmadığını görünce light aldım.
    Süngerini ben de kullanmıyorum, mutlaka bir fırça ya da sünger yardımıyla dağıtıyorum. Genel olarak yapısını ve duruşunu beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende başka bir süngerle dağıtıyorum daha iyi oluyor. benimde hoşuma gitti

      Sil
  6. elimdeki kapatıcılar bir kutu dolusu oldu, ölüyorum meraktan bunun için ama kendimi tutamıyacağım bu gidişle
    güzel günlerde kullanın :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Süngerin hijyenik olmadigini düsünüp yikayan cok ama benim bildigim ki youtube da videolarda da bircok defa izledim, sünger icerisinde aktif maddeler varmis gözaltlarina iyi etkileri olan, bu sebeple yikamayin diyorlar, maybelline de bunu belirtmis :/ Ama hijyenik mi tartisilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle ben yıkamayı düşünmüyorum zaten

      Sil
  8. Merek ediyorum bende bu ürünü. Deneyeceğim ilk fırsatta. Teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  9. Kuzum baya açık bende kumralım light almadım :/

    YanıtlaSil
  10. I have this and I love it :)

    YanıtlaSil