2 Ekim 2016 Pazar

Rival De Loop Avene Termal Suya Karşı

Herkese Günaydın!
Yeni bir haftaya başladık.
Sizlere de söylediğim gibi iki yüz spreyini karşılaştırmak istedim.
Aslında elimde 3 vardı ama yves rocher olanı evde bulamadım.

Gelelim şimdi konumuza


Rival de loop yüz spreyi Avene göre biraz parfümlü gibi.
Yüzünüze sıktığınızda bir ağırlık hissş yaratıyor, Avene markasında ise çok hafif yüzünüze serinlik gelip geçiyor.
Bana göre avene'nin serinletmesi rival de loop a göre çok daha iyi.
Rival de loop fiyatı 10 TL Avene 50ml 8.70 (kozmela sitesi indirim fiyatı)



İçerik merak edenler için yakından çektim.

15 yorum:

  1. yani RdL'u beğenmeyi isterdim ama pompasından herhalde termal su eşit dağılmıyor böyle yüzümde birikme yapıyor resmen zor bitirdim avene'i tercih edeceğim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da o sanki parfümlüymüş gibi geliyor

      Sil
  2. Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim bende beklerim

    YanıtlaSil
  3. rdl yi ben pek beğenmemiştim, diğer markayı ise daha denemedim... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bende şuan RDL unkini deneyimliyorum canım ben yazıcaktım önce davranmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizden önce çok keşfeden olmuş kuzum :D

      Sil
  5. Hiç termal su denemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Rival de Loop almıştım ancak elim çok gitmedi.Avene ise tüm markalar arasında tek favorim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene bende beğendim gerçekten alırsam bundan sonra ondan alırım

      Sil
  7. Avene kesinlikle daha başarılı diğerleri arasında. RDL denememiştim ama beğenmeyeni bol sanırım. Ben markamdan şaşmayım. Yaz kış aveneyi kullanıyorum canım ben de

    YanıtlaSil
  8. Trendyol indirim kuponu arıyorsanız tıklayın: trendyol indirim kuponu

    YanıtlaSil