13 Ekim 2016 Perşembe

Sleek Matte Me / Birthday Suit

Herkese merhabalar bildiğiniz üzere gratis 13-16 ekim arası çoğu ürünlerde indirim yaptı.
Beni heyecanladıran Sleek markasında %40 indirim olmasıydı.
Aklımda kalan matte me likit rujlarından Birthday suit'i bulma ümidiyle iş arası gittim.
Birden fazla vardı hemen bir adet kaptım :)


Biraz bahsetmek istiyorum.
-Yapısı dudakları çok kurutmayan ama yine de biraz kurutma yapan bir mat likit ruj.
-İndirimli fiyatı çok uyguna geliyor.
-İndirimsiz 30 TL indirimde 17-18 TL'ye bulabilirsiniz.
-Kokusu yok.
-12 farklı rengi var.


-Fırçası düz. Açıkçası ilk defa böyle bir ruj fırçası gördüm.
-Sürmeyi biraz zorlaştırsa da 2 katta dudağınıza sürebiliyorsunuz.


-Şeftali-kahvelik barındıran bir pembe tonu.
-Kurumaları 1-2 dakika içerisinde gerçekleşiyor.
-Kalıcılıkları güzel çok yüksek değil ama günün yarısında sizi idare eder.
-Tam kurumadan dudaklarınızı birbirine değdirmeyin yoksa yapışabilir :)


11 yorum:

  1. bunu denediğimde hiç bana olmamıştı o yüzden pas geçtim güle güle kullan canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun biraz daha koyusu gibi olan bir renk vardı onu bulsaydım alacaktım ama bu seferde o yoktu :)

      Sil
  2. güle güle kullan 🤗

    YanıtlaSil
  3. rengi güzelmiş :) güle güle kullan bitanem

    YanıtlaSil
  4. Rengi cok güzel bende almıstım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım çoğu kişide de var kuzum :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım şanslısın ki rengi bulmuşsun :)

    NOTE markasında da bu tarzda rujlar var ve etkileri aynı ;) tavsiye ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. note 402 yi istiyordum bir türlü onu da bulamadım :)

      Sil
  6. En sevdiğim pembiş tonu <3 güle güle kullan canım

    YanıtlaSil